اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

فرونشاندن هواپیمایی جاسوسی آمریکا قدرت ایران را نشان داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه الوند گفت: در واقعه اخیر فرونشاندن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا بار دیگر قدرتمندی جمهوری اسلامی نشان داده شد.

فرونشاندن هواپیمایی جاسوسی آمریکا قدرت ایران را نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از الوند، حجت‌الاسلام علی عادلپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر الوند که در مسجد رسول اکرم (ص) برگزار شد، بیان کرد: در ابتدا سالروز شهادت حضرت زین‌العابدین (ع) را خدمت همه نمازگزاران تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم از فیوضات این ماه استفاده کنیم و هر چه بیشتر در راه حضرت گام برداریم.
وی ادامه داد: در آستانه سالروز تشکیل سازمان ملل متحد هستیم وقتی آمار جنایت، قتل، آدم‌کشی، تجاوز به حقوق انسانی و... در میان کشورها افزایش یافت برخی از کشورها به فکر تشکیل نهادی برای حمایت از حقوق بشر افتادند.
امام جمعه الوند اضافه کرد: اما نتیجه این اجماع تشکیل سازمان ملل یا به عبارتی بهتر سازمان استکباری ملل متحد شد تا به اصطلاح از حقوق بشر دفاع کند ولی آمارها نشان می‌دهد از روزی که این سازمان تأسیس شد نه تنها ظلم، جنایت، اشغالگری، فساد و... در جهان کاهش نیافته بلکه افزایش نیز یافته و به مراتب بیشتر شده است.
وی عنوان کرد: آنها حتی برای حیوانات هم حقوق قائل شده‌اند و ادعای دفاع از حقوق حیوانات را دارند ولی امروزه بر همه جهانیان به وضوح روشن است که اینها تنها مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر هستند.
عادلپور افزود: دفاع از حقوق بشر واقعی تنها در دین مبین اسلام است و این حقوق اسلامی و اسلام ناب محمدی است که به انسان کرامت و شخصیت داده و انسان را محترم می‌شمارد.
وی با اشاره به کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط ایرانیان گفت: در واقعه اخیر فرونشاندن هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا بار دیگر قدرتمندی جمهوری اسلامی نشان داده شد.
امام جمعه الوند تصریح کرد: این قدرت که قدرت نشأت گرفته از قدرت معنوی جمهوری اسلامی است همان قدرت حسینی است در واقع با قدرت به دست آمده از نهضت  اباعبدالله‌الحسین(ع) جمهوری اسلامی این توان را یافته که به این پیروزی دست یابد و دشمنان باید بدانند که هنوز به قدرت واقعی ایران اسلامی پی نبرده‌اند و از آن اطلاعی ندارند.
وی اعلام کرد: ایران قدرتمندتر از قبل است و در این میان پرونده آمریکا در جاسوسی پرونده روشنی است و حال که این هواپیمای در اختیار سازمان سیا به دست سربازان جان بر کف ایران اسلامی افتاده، این اتفاق خود گواهی بر پیشرفت و عزت ایران اسلامی دارد.
عادلپور تأکید کرد: قطع یقین این اتفاق جز نکبت و بدبختی برای آمریکا پیامی ندارد و ما این پیروزی را ثمره خون شهیدان و حرکت در راه اسلام ناب محمدی می‌دانیم.
وی با اشاره به مسئله انتخابات اظهار کرد: در انتخابات باید به معیارهای انتخاب دقت کنیم و معیارمان همان معیار امام و رهبری باشد.
امام جمعه الوند افزود: در طول این چند سال تجربه‌ای که بالاتر از علم است ثابت شده چه کسانی لیاقت خدمتگزاری دارند بنابراین باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.
وی عنوان کرد: باید افراد دلسوز و دارای معیارهای شایسته را انتخاب کنیم نه اینکه افرادی با امیال دنیوی و کسانی که برای پر کردن جیب خود آمده‌اند انتخاب شوند.
عادلپور خاطرنشان کرد: باید با تحقیق، آرامش و طمأنینه افرادی لایق را انتخاب کرده و با این انتخاب دشمنان را مأیوس خواهیم کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول