اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا جلوه‌ای از اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا جلوه‌ای از اقتدار ایران اسلامی است.

سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا جلوه‌ای از اقتدار ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروزز نماز جمعه برازجان با اشاره به ویژگی‌های حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: امام حسین(ع) به عنوان سرور آزادگان جهان است و با ایمان بالایی که داشت در برابر کفر و ظلم ایستاد و پیام آزادگی و عزت‌طلبی را به جهانیان داد و امروز باید راه این امام عظیم‌الشان را ادامه دهیم.
وی افزود: امام حسین(ع) دارای مقام شکرگذاری بود و همچنین صبر زیادی بر مصیبت‌ها داشتند و اعتماد به نفس بسیار بالایی نیز در وجود آن حضرت(ع) وجود داشت.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: شفا در تربت امام حسین(ع)، اجابت دعا، شهادت‌طلبی و عشق به خدا و ایمان بسیار نیز از دیگر ویژگی‌های حضرت امام حسین(ع) است.
مصلح در ادامه به شهادت امام سجاد(ع) اشاره و تصریح کرد: امام سجاد(ع) در ماندگاری عاشورا نقش برجسته‌ای داشته و موجب گسترش قیام امام حسین(ع) شده است.
وی تصریح کرد: اسلام توسط حضرت محمد(ص) به وجود آمد و توسط امام حسین(ع) دوام یافت و این عزاداری‌ها و مراسمات عاشورایی موجبات دوام اسلام شده است.
امام جمعه برازجان در بخش دیگری از سخنان خود به سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا در داخل ایران اشاره کرد و گفت: این عملیات بازتاب گسترده‌ای در جهان داشت و ضربه‌ای بزرگ به توان نظامی آمریکا بود.
مصلح اظهار کرد: این عملیات مهم می‌تواند جلوه‌ای از اقتدار نظامی ایران اسلامی و مهارت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات باشد.
وی در ادامه با تسلیت شهادت جمعی از عزاداران امام حسین(ع) در افغانستان توسط وهابیون افزود: عقبه این گروه‌های تروریستی به رژیم صهیونیستی وصل است و این رفتارها موجب انزجار بیشتر ملت‌ها می‌شود و عشق مردم به اهل‌بیت(ع) را بیشتر می‌کند و در واقع دشمنان با این رفتارها موجب گسترش اسلام می‌شوند.
امام جمعه برازجان در ادامه به پیروزی اسلامگرایان در انتخابات مصر اشاره کرد و گفت: این پیروزی در واقع آغازی بر پیروزی‌های بیداری اسلامی در جهان است و استکبار جهانی به خود لرزیده است.
مصلح تصریح کرد: به فضل خدا روز به روز شاهد اقتدار بیشتر اسلام هستیم و به زودی اسلام در تمام جهان گسترش خواهد یافت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول