اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

دانشمندان ایرانی قادر به بازگشایی رموز هواپیمای جاسوسی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: آمریکا از سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین در ایران بسیار مضطرب و نگران شده‌اند، آمریکایی‌ می‌دانند که دانشمندان ایرانی قادر به بازگشایی رموز این هواپیمای جاسوسی هستند.

دانشمندان ایرانی قادر به بازگشایی رموز هواپیمای جاسوسی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش در این شهرستان با تقدیر از رعایت نکات ضروری در عزاداری‌ها به وضعیت نامناسب برخی از افرادی که برای تماشای دستجات عزاداری در خیابان‌ها آمده بودند اشاره کرد و بیان داشت: پوشش و ظاهر نامناسب برخی از بانوان و آقایان و عدم رایت برخی از موازین عزاداری چهره نامناسبی به این مراسم می‌داد.
وی اظهار داشت: امام حسین(ع) برای حفظ عفت، حجاب، نماز و اسلام قیام کرد و باید حجاب به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.
مشایخ ادامه داد: امام حسین(ع) برای اجرای حق و عدالت و از بین بردن ظلم قیام کرد و هر ساله که بر شور عزاداری اضافه می‌شود باید این فرهنگ نیز زنده‌تر شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در کشورهای دیگر نیز تصریح کرد: امسال در برگزاری این مراسم در کشورهای دیگر دشمنان اسلام به بمب‌گذاری پرداختند و تعدادی از عزاداران را در عراق و افغانستان کشته و مجروح کردند.
خطیب جمعه نوشهر تصریح کرد: دشمنان از مذهب شیعه و فرهنگ عاشورا که با ظلم و بی‌عدالتی مبارزه می‌کند بیم داشته و با این خیال خام که می‌توانند به این شیوه مانع نفوذ این فرهنگ شوند دست به این کارها می‌زنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سرنگونی هواپیمای بی‌سرنشین جاسوسی پیشرفته آمریکا بیان داشت: این خبر که بازتاب گسترده‌ای در سطح بین المللی داشته است گواه دیگری بر کینه توزی‌ها و افکار شوم امریکا و سران امریکایی علیه نظام اسلامی است.
مشایخ خاطرنشان کرد: آمریکا از سرنگونی این هواپیما بسیار مضطرب و نگران شده‌اند، آمریکایی‌ می‌دانند که دانشمندان ایرانی قادر به بازگشایی رموز این هواپیمای جاسوسی هستند.
وی با بیان اینکه اسلام بعد از یک‌هزار و 400 سال هنوزهم حرف‌های تازه‌ای برای دنیا دارد، بیان داشت: استکبار می‌داند که تنها نظامی که قادر است در مقابل آنها ایستادگی کند، نظام اسلامی است و این بیداری اسلامی در جای جای جهان قابل مشاهده است.
امام جمعه نوشهر درباره انتخابات کشور مصر افزود: نتیجه انتخابات در مصر به نفع اسلام گرایان در حال پیشروی است و نسل جوان به این نظام گرایش بیشتری دارند و نشان‌دهنده آن است که این بیداری در آنها به وجود امده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول