اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌دری نجف‌آبادی:

کنترل هواپیمای آمریکایی اقتدار نظامی ‌ایران را ‌ثابت کرد / اجازه تجاوز به احدی نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: شناسایی و کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط ایران بار دیگر اقتدار نظامی ایران را به دنیا اثبات کرد و قدرت ایران را در جنگ الکترونیک به معرض نمایش گذاشت.

کنترل هواپیمای آمریکایی اقتدار نظامی ‌ایران را ‌ثابت کرد / اجازه تجاوز به احدی نمی‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: توانایی ایران در شناسایی و کنترل این هواپیما که یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین هواپیماهای جاسوسی آمریکا بود نشان داد که ایران در صنایع هوایی به پیشرفت‌های بسیار بزرگی دست یافته است که این پیشرفت‌ها با تکیه بر دانش دانشمندان غیور ایران زمین به دست آمده است.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت ایران در جنگ الکترونیک آمریکا، اسرائیل غاصب و دنیا را شوکه کرد، تصریح کرد: ایران هیچ زمانی اجازه نخواهد داد دشمنان از هیچ نقطه‌ای به خاک کشور تجاوز کرده و اهداف خود را پیگیری کنند.
امام جمعه اراک در ادامه با قدردانی از حضور پررنگ مردم در مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی گفت: امام حسین(ع) چراغ هدایت در آزادی و زندگی است قیام امام حسین(ع) بهترین درس‌ها را به انسان می‌آموزد که باید از این درس‌ها پند گرفت.
دری نجف‌آبادی افزود: مردم باید عزاداری برای سید شهدا را تا روز اربعین حسینی همچون عاشورا با شور و حال برگزار کنند چرا که این مردم هرچه دارند از محرم است.
وی با اشاره به حوادث پیش آمده در عاشورای 88 خاطرنشان ساخت: در جریان فتنه عده‌ای از اعتقاد مردم به عاشورا سوء استفاده کرده و با ایجاد آشوب و ناامنی دل مردم را به درد آوردند.
وی ادامه داد: در فتنه 88 عده‌ای دست به اقداماتی زدند که با اخلاق و اعتقادات مردم سازگار نبود حساب این افراد از حساب ملت جداست و آنها هیچ پایگاهی در بین مردم ندارند.
‌امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز دانشجو اظهار کرد: در حال حاضر 5 میلیون دانشجو در سراسر کشور مشغول تحصیل هستند.
وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید رهنمودهای رهبر و ولایت فقیه را همواره مد نظر قرار دهند گفت: دانشجویان باید بدانند ایمان و اعتقادات دینی همچون تحصیل و کسب دانش از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول