اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

تکنولوژی ایران هواپیمای جاسوسی آمریکا را بر زمین نشاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان تصرف هواپیمای فوق مدرن آمریکا توسط سپاهیان اسلام را یکی از برکات عاشورا برشمرد و گفت: دانشمندان ایرانی با درایت و علم خود توانستند، این هواپیما را بر زمین بنشانند و این امر برای آمریکایی‌ها سخت تمام شد.

تکنولوژی ایران هواپیمای جاسوسی آمریکا را بر زمین نشاند
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار داشت: ما باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از تفرقه دوری کنیم.
وی با اشاره به اینکه غربی‌ها با ارسال تصاویری ظاهر خود را به مردم جهان نشان می‌دهند، ابراز داشت: آنها به مصیبت‌های سختی گرفتار شده‌اند و قصد دارند با این روش‌ها ملت‌ها را فریب دهند.
حیدری‌نسب جنبش وال‌استریت را یکی از واقعیت‌های جهان غرب برشمرد و  افزود: غربی‌ها با پنهان‌کاری قصد پنهان کردن این واقعه را دارند، زیرا اروپای آنها در حال فروپاشی است.
وی از آحاد ملت ایران خواست وحدت و یک‌پارچگی خود را حفظ کنند و تصریح کرد: شیعه اهل بیت (ع) پرچمداران واقعی سنت پیامبر اکرم (ص) هستند.
خطیب جمعه ریگان با اشاره به فتنه سال 88 و حرکت فتنه‌گران در روز عاشورای حسینی افزود: وجود و برکت امام حسین (ع) همانند نوری آن فتنه را خاموش کرد و فتنه را به خودشان برگرداند و و مردم در 9 دی سیلی محکمی به صحنه‌گردانان فتنه زدند.
وی تصرف هواپیمای فوق مدرن آمریکا توسط سپاهیان اسلام را یکی دیگر از برکات عاشورا برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشمندان ایرانی با درایت و علم خود توانستند، این هواپیما را به زمین بنشانند و این امر برای امریکایی‌ها سخت تمام شد.
امام جمعه ریگان افزود: اکنون امریکایی‌ها از این موضوع ترس دارند که متخصصان ایرانی به علم آنها دست یابند.
حیدری‌نسب با اشاره به 19 آذر ماه سالروز اعلام حقوق بشر بیان داشت: اکنون حقوق بشر به ابزاری در دست خون‌آشامان و ظالمان تبدیل شده است و به مظلومان اهمیتی داده نمی‌شود.
وی ابراز داشت: هر زمان که منافع آنهایی که بشر را پایمال می‌کنند به خطر بیفتد، پرچم حقوق بشر را بلند می‌کنند و دم از حقوق بشر می‌زنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول