اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

هیمنه آمریکا با سقوط پرنده جاسوسی فرو ریخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس گفت: ساقط کردن پرنده جاسوسی آمریکا در مرزهای شرقی توسط نیروهای مسلح ایران، هیمنه شیطان بزرگ را نیز ساقط کرد.

هیمنه آمریکا با سقوط پرنده جاسوسی فرو ریخت
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مراسمات دهه محرم در هرمزگان اظهار داشت: انصافا اموری که در ‌ارتباط‌ با ابراز عشق و علاقه به امام حسین (ع) باید انجام می‌شد طی 10 روز محرم به وضوح در هرمزگان دیده شد.
وی با بیان اینکه دین اسلام روز به روز در حال گسترش است، افزود: امروز در غرب بزرگ‌ترین کلیساها حتی در روزهای یکشنبه، نیز پذیرای ده‌ها نفر بیشتر نیستند.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: این در حالی است که به هر نقطه از کشور که پا می‌گذاریم کماکان درخواست برای ساخت حسینیه و مسجد وجود دارد.
وی اضافه کرد: از مسئولان امر می‌خواهیم که در مبحث تامین زمین برای مسجد و حسینیه‌ها همت بیشتری به خرج دهند.
نعیم‌آبادی همچنین با بیان اینکه ابراز عشق و علاقه جوانان و طیف‌های مختلف در دهه نخست محرم به امام حسین (ع) مشاهده می‌شود، بیان داشت: بعضا در این مراسم جوان‌هایی با لباس‌ها و ظواهری دیده می‌شوند که به عقیده برخی‌ها حضور این جوانان در مراسم مذهبی اشکال دارد.
این مسئول با بیان اینکه در بسیاری از موارد اینگونه جوان‌ها بعضا عشق و علاقه وصف ناشدنی به اسلام و اهل بیت دارند، گفت: چه کسی گفته است که داشتن ظواهری همانند موی بلند حاکی از بی‌ایمانی افراد است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه باید از تحریفات در مورد وقایع دینی به جد خودداری کرد، ابراز داشت: برخی از نویسندگان مسائلی را که یک عمر مردم با آنها خو گرفته‌اند را زیر سئوال می‌برند که در واقع پایه حقیقی تاریخی دارد.
وی بیان داشت: نویسنده‌ها در مسائل دینی باید به ذکر مسائل از منابع دینی و موجودیت‌های تاریخی بپردازند.
نعیم‌آبادی گفت: به عنوان نمونه برخی‌ها مبحث آب بستن به روی یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا را به زیر سئوال می‌برند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اخبار مرتبط به هواپیمای جاسوسی منسوب به آمریکا در شرق کشور، افزود: این موفقیت‌ نیروهای مسلح را به مردم ایران تبریک می‌گوئیم.
وی بیان داشت: ساقط کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا هیمنه این کشور را نیز ساقط کرد.
نعیم آبادی ادامه داد: آمریکا پس از این رویداد بیش از پیش فهمید که نباید ایران را دست‌کم بگیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول