اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

سپاه در رویارویی با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها توانمند است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: سپاه مقتدر در جریان کشف هواپیمای جاسوسی نشان داد در رویارویی با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها دست توانمندی دارد.

سپاه در رویارویی با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها توانمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان به مناسبت‌های هفته پیش‌رو اشاره کرد و اظهار داشت: پس از 11سال از آغاز جنگ تحمیلی زمانی که استکبار به اهداف خود در جنگ هشت ساله دست نیافت شورای امنیت طی بیانیه‌ای عراق را به عنوان آغازگر جنگ اعلام کرد هر چند که این قطعنامه بسیار دیر صادر شد.
وی با بیان اینکه 19 آذر به عنوان روز جهانی حقوق بشر اعلام شده است، افزود: در حال حاضر از حقوق بشر به معنای واقعی دفاع نمی‌شود و استکبار از آن به نفع خود استفاده می‌کند.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه ابرقدرت‌های جهان بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند، تصریح کرد: از مردم بحرین، یمن و عربستان که حقوق آنها نقض می‌شود نامی برده نمی‌شود آیا این‌ها بشر نیستند.
دهشیری با بیان اینکه هر جا که منافع ابرقدرت‌ها اقتضا کند از حقوق بشر نام می‌برند اضافه کرد: به نام حقوق بشر، حقوق بشر را نقض می‌کنند.
وی در ادامه ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت آیت‌الله دستغیب و شهادت شهید تندگویان به قدرت و دانش سپاه درباره به دام انداختن پرنده فوق مدرن بدون سرنشین جاسوسی آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: این نشان داد که آمریکا حریم هوایی ایران را نقض کرده و قصد جاسوسی داشته که سپاه مقتدر نشان داد در رویارویی با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها دست توانمندی دارد.
امام جمعه اردستان با اشاره به پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات مصر تصریح کرد: این پیروزی سبب ترس اسرائیل و آمریکا شده است.
دهشیری با بیان اینکه جنبش بیداری از مرز کشورهای اسلامی فراتر رفته و همچون بلایی به جان استکبار افتاده است، تصریح کرد: امیدواریم این اتفاقات زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) باشد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول