اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد:

تنها تیم مازندرانی لیگ دسته یک والیبال مشکل مالی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال میاندرود از نبود منابع مالی برای شرکت این تیم در رقابت‌های لیگ یک کشور انتقاد کرد.

تنها تیم مازندرانی لیگ دسته یک والیبال مشکل مالی دارد
ولی الله رحمانی رئیس هیئت والیبال میاندرود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از قرعه کشی لیگ دسته یک والیبال کشور در روز دوشنبه هفته آینده در محل فدراسیون والیبال خبر داد.
رحمانی در این مورد ادامه داد: تیم منتخب میاندرود با ترکیبی از جوانان مستعد و جویای نام شهرستان و منطقه پای به این مسابقات می‌گذارد و مسئولان با توجه به بضاعت اندک این تیم تمام توان خود را برای جذب بازیکنان بکار گرفته‌اند.
وی با انتقاد از عدم پایبندی برخی مسئولان به قول‌های خود گفت: برای حمایت مالی این تیم مذاکرات زیادی با مسئولان مختلف از ورزشی تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام پذیرفت و قول‌های مساعد بسیاری نیز دریافتیم اما تاکنون به این قول و قرارها عمل نشده است.
رحمانی با تشکر از فرماندار میاندرود به دلیل حمایت مالی که یک بار در گذشته از این تیم انجام داد، خاطرنشان کرد: این کمک بسیار ناکافی بود و ما در زمان شروع مسابقات لیگ نیاز مبرم به حداقل 50 میلیون تومان برای پرداخت 30 درصد قرار داد بازیکنان داریم.
وی به نقش ورزش در جذب جوانان به سمت زندگی سالم و جلوگیری از انحرافات اشاره کرد و گفت: باید قبول کرد که برای انجام امری به این مهمی نمی‌توان بدون هزینه کردن کاری از پیش برد.
انتهای پیام/ح30 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول