اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم همکاری هیئت شمشیربازی استان مرکزی؛

والیبالیست‌های اراکی سالنی برای تمرین ندارند

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: عدم همکاری هیئت شمشیربازی در اختصاص سالن به هیئت والیبال مانع از تمرین و آماده‌سازی تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمان کشوری شده است.

والیبالیست‌های اراکی سالنی برای تمرین ندارند
مهین علی‌بخشی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم والیبال بانوان استان امسال برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده است، ولی نداشتن سالن تمرین برای حضور هرچه قدرتمند تیم در این مسابقات موجب دلسردی ورزشکاران تیم شده است.
نائب رئیس هیئت والیبال استان مرکزی تصریح کرد: به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور مسابقات انتخابی استان برگزار و نفرات برتر به عضویت تیم در آمده‌اند که با توجه به انتخاب نفرات برتر از شهرستان‌های مختلف امکان رفت و آمد روزانه برای اعضای تیم وجود ندارد، به همین دلیل اردوهای آماده‌سازی باید مدت‌دار باشد، اما متاسفانه هیئت شمشیربازی در این رابطه همکاری لازم را به عمل نمی‌آورد.
به گفته وی مسابقات والبیال قهرمانی کشور از 25 آذر ماه تا دوم دی‌ماه در مازندران برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته کاراته به میزبانی اراک خبر داد و گفت: این رقابت‌ها از دو روز آینده و با حضور 16 استان کشور برگزار می‌شود.
مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: همچنین در روزهای 23 تا 26  آذرماه شهر اراک میزبان مسابقات اسکواش، 26 تا 30 آذر ماه میزبان مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور است.
علی‌بخشی در ادامه از ساماندهی پنج هزار و 500 نفر ورزشکار در بخش بانوان در اراک خبر داد و بیان داشت: این تعداد ورزشکار در 35 رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول