اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظمی در گفت‌وگو با فارس:

کاله جوان به قهرمانی نیم فصل لیگ دسته یک والیبال می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: این تیم به قهرمانی نیم فصل اول لیگ دسته یک والیبال در گروه خود می‌اندیشد و سعی دارد به این مهم دست پیدا کند.

کاله جوان به قهرمانی نیم فصل لیگ دسته یک والیبال می‌اندیشد
حسین کاظمی ظهر امروز قبل از بازی هفته ششم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور مقابل جیهون اگزوز آق قلا در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: تیم والیبال کاله جوان آمادگی بسیار خوبی برای این دیدار دارد و از لحاظ روحی و روانی در شرایط آرمانی به سر می‌برد.
وی با اشاره به برنامه این تیم مازندرانی برای رویارویی مقابل جیهون اگزوز تصریح کرد: همه بازی‌های لیگ دسته یک والیبال سخت است و بازی‌هایی که در خارج خانه برگزار می‌شود حمایت تماشاگران حریف را به همراه خواهد داشت، البته ما برای هر تیم برنامه ویژه‌ای داریم و براساس برنامه‌ای که برای آنها طراحی کردیم وارد زمین مسابقه می‌شویم.
کاظمی اضافه کرد: با مشاهده بازی‌های جیهون اگزوز و شناسایی نقاط ضعف و قوت این تیم، از روز شنبه مطابق برنامه این تیم تمرینات خود را آغاز کرده و در موقعیت‌های مختلف دفاع، حمله، سرویس و آبشار با علامت‌های دفاعی و هجومی کار خود را دنبال کردیم.
سرمربی تیم والیبال دسته یکی کاله جوان مازندران با اشاره به اینکه تیم آق قلا وضعیت مطلوبی در جدول گروه نخست لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور ندارد، عنوان کرد: با توجه به مشکلات تیم جیهون اگزوز ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و برای هر تیمی برنامه و دستورات خاصی طراحی کرده همچنین این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و ممکن است با تمام توان مقابل ما صف‌آرایی کند.
وی با پیش‌بینی وضعیت کاله در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: کاله جوان به قهرمانی نیم فصل اول لیگ دسته یک والیبال می‌اندیشد ولی با توجه به شرایط دیگر تیم‌ها مکان اول و یا دوم را برای خود پیش‌بینی می‌کنیم.
به گزارش فارس، هفته ششم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز جمعه پیگیری می‌شود که تیم والیبال کاله جوان مازندران در دیداری خارج از خانه مقابل جیهون اگزوز آق قلا صف‌آرایی می‌کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول