اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران:

تغییر تاکتیک منجر به پیروزی والیبالیست‌های کاله شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: با تغییر تاکتیک توانستیم مقابل گاز سرخس پیروز شویم.

تغییر تاکتیک منجر به پیروزی والیبالیست‌های کاله شد
حسین کاظمی پس از پیروزی سه بر دو تیم‌اش مقابل گاز سرخس در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: توانستیم در روزی که کاله جوان نتوانست در ابتدای بازی عملکرد مطلوبی داشته باشد با پیروزی امتیازات لازم را کسب کنیم.
وی در مورد شکست با اختلاف در گیم‌‌های اول و دوم بازی افزود: بازیکنان کاله جوان در گیم‌های نخست بازی تمرکز خود را از دست دادند و با وجود اینکه تیم گاز سرخس نیز با پوان‌های زیادی از ما پیشی گرفته بود ولی در گیم‌های بعدی خود را در زمین پیدا کردیم.
کاظمی اضافه کرد: گاز سرخس سرویس‌های خوب ریسکی می‌زد و در مقابل ما دریافت مطلوبی نداشتیم و این امر باعث شکست ما در دو گیم ابتدای بازی شد.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران با اعلام اینکه در گیم سوم تغییر ترکیب و ارنج ما باعث پیروزی در ادامه این دیدار شد، بیان داشت: در برنامه جدید خود بازی سرعتی و ریسکی را در دستور کار قرار دادیم و در وضعیت پاسور و دفاع‌ها جابه‌جایی داشتیم.
کاظمی با اشاره به اینکه در گیم‌های چهارم و پنجم منطقی بازی کردیم، گفت: ما تیم هماهنگ و جوانی داریم و با این وجود خیلی زود توانستیم خود را بازیابی کنیم و به بازی برگردیم.
وی با تاکید براینکه در دریافت و پاسور مشکل داشتیم، اظهار داشت: دریافت‌کننده و لیبرو ما در این دیدار مصدوم بودند و به اجبار از آنها استفاده کردیم.
کاظمی با اعلام اینکه از وقتی که بازی را به سرعت کشیدیم توانستیم تمرکز بازیکنان گاز سرخس را برهم بزنیم، عنوان کرد: گاز سرخس نیز تیم خوب و هماهنگی است و بازی بسیار زیبایی در مقابل کاله از خود به نمایش گذاشت و اگر در دیگر بازی‌ها این‌چنین بازی کند می‌تواند جایگاه خوبی را در لیگ دسته یک والیبال کسب کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول