اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیور مردان تیم ملی والیبال به میهن بازگشتند

خبرگزاری فارس: غیورمردان تیم ملی والیبال که در دوازدهمین دوره مسابقات جام جهانی والیبال در ژاپن برای کشورمان افتخار آفریدند، از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی وارد میهن شدند.

غیور مردان تیم ملی والیبال به میهن بازگشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش غیورمردان تیم ملی والیبال که در دوازدهمین دوره مسابقات جام جهانی والیبال در ژاپن، برای کشورمان افتخار آفریدند از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد میهن اسلامی شدند و در بدو ورود از سوی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان و مردم ورزش‌دوست ایران اسلامی مورد استقبال قرار گرفتند.
مردان سختکوش تیم ملی والیبال در این دوره از مسابقات غیرتمندانه به مصاف تیم‌های بزرگی رفتند و با تلاش و کوشش و ارائه بازی‌های خوب در مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون آرژانتین، صربستان، ژاپن، لهستان و مصر به پیروزی رسیدند.
تیم ملی والیبال کشورمان که با ترکیبی متشکل از سید مهدی بازارگرد، سید محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، امیر حسینی، پوریا فیاضی، فرهاد نظری افشار، حسام بخششی، مهدی مهدوی، علی حسین، آرش کمالوند، امیر غفور،آرش کشاورزی و علیرضا نادی در این دوره از مسابقات حضور یافته بود با کسب 12 امتیاز عنوان نهم را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال با درخشش در دوازدهمین دوره مسابقات جام جهانی و قرار گرفتن در مکان نهم این رقابت‌ها، در رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی پنج امتیاز  به دست آوردند تا مجموع امتیازاتشان به عدد 55.5 برسد.
تیم ملی والیبال ایران در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی والیبال نیز با یک پله صعود نسبت به رده‌بندی گذشته در مکان سیزدهم جهان قرار گرفت.
غیور مردان والیبال ایران در میان تیم‌های آسیایی پس از چین در مکان دوم قرار دارد و ژاپن که پرافتخارترین تیم والیبال قاره کهن محسوب می‌شود، پایین‌تر از خود و در مکان شانزدهم جهان مشاهده می‌کنند.
تیم ملی والیبال ایران با درخشش در مسابقات جام جهانی هنوز امیدوار است تا در رقابت‌های انتخابی آتی المپیک لندن در قاره آسیا بتواند برای نخستین بار در تاریخ والیبال ایران سهمیه المپیک را به‌دست آورد.  
در راستای دوازدهمین دوره مسابقات جام جهانی والیبال که در کشور ژاپن برگزار شد، تیم روسیه با 29 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های لهستان با 26 و برزیل با 24 امتیاز بر سکوی دوم و سوم جهان ایستاده و سهمیه حضور در المپیک لندن را کسب کردند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول