اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد:

آغاز دور جدید کلاس‌های آموزشی والیبال پایه در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل از آغاز دور جدید کلاس‌های آموزشی والیبال پایه در این شهرستان خبر داد.

آغاز دور جدید کلاس‌های آموزشی والیبال پایه در آمل
حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل بیان داشت: دوره‌های آموزشی والیبال پایه هر سال در این شهرستان برگزار می‌شود که این دوره از رقابت‌ها از ابتدای امسال آغاز شده و هم‌اکنون شاهد برگزاری دور جدید کلاس‌های آموزشی والیبال پایه در این شهرستان هستیم.
وی با اعلام اینکه این دوره آموزشی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، گفت: در بخش آقایان پنج تیم والیبال پایه تشکیل شده که زیر نظر مربیان باتجربه‌ای همانند محمد نائیجی، علیرضا سلیمانی، جعفر خراسانی، امیر صفی‌نیا و حشمت آقائی مقدم قرار دارند.
کوچک‌زاده با اعلام اینکه در فراخوانی که برای بخش آقایان انجام دادیم از متولدان سال 1372 به بالا برای آموزش دعوت شده، گفت: باید برای پرورش نسل جوان، نوجوان و نونهال والیبال کشور بیش از گذشته وقت گذاشته و به صورت علمی و حرفه‌ای با آنها کار کنیم.
رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل با اشاره به بخش بانوان یادآور شد: در این بخش برای جذب متولدان 1374 به بالا فراخوان دادیم که حمیده میرزاد در رده نونهالان و فرح رحم‌دلی در رده نوجوانان به تمرین و آموزش افراد منتخب مشغول هستند.
وی با اعلام اینکه تیم منتخب والیبال بانوان شهرستان آمل آماده برگزاری دیدار تدارکاتی و دوستانه با دیگر تیم‌های بانوان کشور است، بیان داشت: تیم منتخب آمل نیز با مربیگری لیلا گلچین و سرپرستی ملیحه صرافی برای انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های بانوان کشور اعلام آمادگی کرده است.
رئیس هیئت والیبال آمل با تاکید اینکه تیم منتخب والیبال آقایان این شهرستان نیز آماده برگزاری دیدار تدارکاتی است، گفت: آمل شهری والیبال‌خیز است و با پرورش و کشف استعدادهای نهفته این رشته می‌توان آینده درخشانی را برای والیبال کشورمان رقم بزنیم.
کوچک‌زاده با اشاره به اینکه هر ساله این دوره آموزشی در آمل برگزار می‌شود، تاکید کرد: تعدادی از این والیبالیست‌ها برای ادامه روند آموزش حرفه‌ای جذب تیم آکادمی باشگاه کاله شدند و همچنین در نظر داریم با دانش فنی مربیان جوانان را برای حضور در عرصه ملی آماده کنیم.
وی با اعلام اینکه آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده افراد ورزش‌دوست برای رشد و شکوفایی این رشته پرطرفدار هستیم، اذعان داشت: کلاس‌های آموزشی پایه در بخش آقایان هفته‌ای سه جلسه و کلاس‌های بانوان نیز هفته‌ای دو جلسه در سالن ورزشی فرهنگ این شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول