اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری لیگ برتر والیبال نوجوانان؛

والیبال کاله مازندران در رده نوجوانان تیمداری می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه ورزشی کاله مازندران گفت: با برگزاری لیگ برتر والیبال نوجوانان، کاله مازندران در رده پایه و نوجوانان تیمداری کرده و اعلام حضور می‌کند.

والیبال کاله مازندران در رده نوجوانان تیمداری می‌کند
حسن منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل گفت: با برگزاری لیگ برتر والیبال نوجوانان، کاله مازندران در رده پایه و نوجوانان تیمداری کرده و اعلام حضور می‌کند. 
وی با اشاره به نظر مساعد مسئولان این باشگاه یادآور شد: نظر مدیرعامل این باشگاه حضور کاله مازندران در همه رده‌های حرفه‌ای والیبال است و پرورش استعدادهای والیبال در رده‌های پایه برای استفاده در آینده از مهم‌ترین اهداف این باشگاه ورزشی است. 
منصوری با اعلام اینکه نخستین دوره لیگ برتر نوجوانان سال گذشته به صورت منطقه‌ای برگزار شد، گفت: در پایان رقابت‌های منطقه‌ای، تیم‌های برتر برای مشخص شدن قهرمان به مصاف یکدیگر رفتند البته امسال نیز جلسات متعددی برای برپایی این دوره از رقابت‌ها برگزار شده و ما منتظر نظر قطعی فدراسیون هستیم. 
سرپرست باشگاه ورزشی کاله مازندران با اعلام اینکه در آکادمی تیم والیبال کاله مازندران تمرینات رده‌های پایه زیر نظر «آرنندو دامیان» آرژانتینی در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: فراخوان جذب افراد علاقمند، بلند قد و مستعد رشته والیبال در بین دانش‌آموزان صورت گرفته و نوجوانان والیبال‌دوست با انجام تست‌‌های اولیه جذب آکادمی شدند تا آموزش‌های لازم به آنها داده شود.
منصوری با بیان اینکه کاله مازندران سومین سال حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند، گفت: کاله مازندران در دو فصل گذشته نیز به دو عنوان سومی با ارزش در والیبال باشگاه‌های کشور دست پیدا کرده و هم‌اکنون نیز با جذب والیبالیست‌های باتجربه و ملی‌پوش کشور یکی از امیدهای قهرمانی لیگ برتر امسال است.
وی با اشاره به حضور تیم والیبال کاله جوان مازندران در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: این تیم نیز با بازیکنان جوان و بومی خود جایگاه خوبی در این دوره از رقابت‌ها دارد و به نوعی یکی از پشتوانه‌های تیم لیگ برتری کاله محسوب می‌شود.
منصوری با بیان اینکه لیگ برتر جوانان والیبال کشور نیز برگزار شده است، اذعان داشت: کاله مازندران در لیگ برتر جوانان والیبال باشگاه‌های کشور حضور دارد تا بیش از گذشته باعث تقویت این رشته ورزشی در سطح کشور شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول