اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی داماش گیلان:

نفت را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی داماش گیلان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای کسب سه امتیاز مقابل نفت به میدان می‌رویم و آن را شکست می‌دهیم.

نفت را شکست می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی پنجشنبه شب در نشست خبری قبل از دیدار داماش گیلان و نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داماش در وضعیت خوبی قرار دارد و تلاش می‌کنیم با حمایت تماشاگران پرشور رشتی در مقابل نفت تهران هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا جایگاهمان را در جدول لیگ برتر حفظ کرده و ارتقا دهیم، افزود: امیدواریم در دیدار با نفت تهران مسائل فنی تعیین کننده باشد و این دیدار با شادمانی هواداران گیلانی به پایان رسد.
ناظمی با بیان اینکه بازی سختی را تجربه می‌کنیم، ابراز داشت: بازیکنان داماش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر تنها به شکست تیم نفت تهران در خانه فکر می‌کنند تا با کسب سه امتیاز این بازی، جایگاه ‌تیم در جدول را ارتقا بخشیم.
به گفته وی، ابراهیم قاسم‌پور به دلیل حضور در نشست آنالیز با بازیکنان داماش نتوانست در جمع خبرنگاران حضور یابد.
مربی داماش گیلان با اشاره به مولفه‌های موفقیت داماش در هفته‌های گذشته گفت: تمام بازیکنان، کادرفنی و هواداران در موفقیت داماش سهیم هستند.

*با هیچ بازیکنی مشکل نداریم 
وی با تاکید بر اینکه جهانگیر عسگری در تمرینات و اردوی داماش حضور دارد بیان داشت: کادر فنی تیم با هیچ بازیکنی مشکل ندارد. 
ناظمی تصریح کرد: تمام بازیکنان و کادر فنی باید مطیع قوانین باشگاه باشند و هر فردی که بخواهد بی‌انضباطی کند با آن برخورد می‌کنیم.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت تهران از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه 18 آذر از ساعت 15 در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول