اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

باخت به داماش را برابر مس جبران می‌‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با تیم فوتبال داماش گیلان به هیچ عنوان چهره یک تیم بازنده را نداشتیم چون خوب بازی کردیم، ولی این شکست را در بازی مقابل مس جبران می‌‌کنیم.

باخت به داماش را برابر مس جبران می‌‌کنیم
محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: این بازی یکی از بهترین مسابقات صبا در لیگ یازدهم بود که سعی کردیم از فرصت‌های بازی نهایت بهره را ببریم ولی در روزی که از موقعیت‌های گل به خوبی استفاده نکردیم، بازنده از میدان خارج شدیم.
وی در مورد عملکرد صبا در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال برابر داماش گیلان اضافه کرد: در نیمه اول برتری خود را به حریف دیکته کردیم و بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفتیم اما فرصت‌ها به راحتی از دست رفت تا حسرت آن را بخوریم.
مدافع تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: روی اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی فوتبال، دروازه تیم ما در نیمه دوم این دیدار حساس خانگی یک بار باز شد و همین امر سبب شد بازیکنان ما در نیمه دوم بیشتر برای جبران نتیجه تلاش کنند.
مدافع تیم فوتبال صبای قم ادامه داد:‌ در این بازی نیز همانند دو دیدار قبل ضعف در استفاده از فرصت‌های گلزنی سبب شد تا در هر حمله موثر از مقابل دروازه تیم حریف با دست خالی باز گردیم در حالی که در دقایق زیادی از بازی جریان مسابقه نیز در اختیار ما بود که از آن به خوبی استفاده نکردیم.
وی تصریح کرد: این اتفاق سبب شد تا موقعیتی را که برای صعود به مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را داشتیم با قرار گرفتن در مکان چهارم عوض کنیم، از نظر توان و قوای جسمانی در نیمه دوم فشار زیادی را تحمل کردیم ولی معتقدم بسیار خوب بازی کردیم و مقابل تیم فوتبال داماش گیلان شایسته باخت نبودیم.
بیات افزود: تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار از اشتباه ما استفاده کرد و موفق شد یک گل به ثمر برساند در حالی که آنها هم اشتباهات زیادی داشتند که ما در بهره بردن از آن دقت کافی را نداشتیم و متاسفانه در خانه به راحتی باختیم.
وی تاکید کرد: تیم فوتبال صبای قم امسال یکی از بهترین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که برای کسب نتایج خوب انگیزه دارد و قطعا در دیدار این هفته برابر مس کرمان تلاش زیادی برای کسب سه امتیاز انجام خواهیم داد.
مدافع تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: کار ما در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار سخت‌تر از گذشته است زیرا قطعا نباید مقابل حریفان دیگر به راحتی امتیاز از دست بدهیم، ضمن اینکه حریفان نیز با تمام توان برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند و ما باید با علم به این موضوع در دیدارهای آتی به میدان برویم.
تیم فوتبال صبای قم در هشتمین مسابقه خارج از خانه خود در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور از ساعت 15 روز جمعه هجدهم آذر ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر کرمان، برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به میدان می‌رود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول