اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه سریال بی‌توجهی مربیان و سکوت سازمان لیگ؛

سرمربی داماش در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم فوتبال صبای قم شرکت نکرد.

سرمربی داماش در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان از پانزدهمین هفته دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود، مربیان دو تیم باید قبل از بازی در نشست خبری و پاسخگویی به اصحاب رسانه حاضر می‌شدند که این مهم از سوی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان مورد توجه قرار نگرفت.
البته حضور نفر نخست کادر فنی هر تیم لیگ برتری در نشست خبری پیش از هر مسابقه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امری اجباری از سوی سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا است و مربیان تیم‌های لیگ برتری طبق قانون AFC ملزم به اجرای آن هستند.
با این حال غیبت ابراهیم قاسم‌پور، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پیش از مسابقه پانزدهم صبا و داماش برای خبرنگاران بدون پاسخ ماند تا احتمالا در جلسه خبری پایان بازی امروز از ابراهیم قاسم‌پور در خصوص آن سئوال شود.
خبرنگاران وقتی دلیل غیبت سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در این جلسه خبری را جویا شدند، از سوی مسئول رسانه‌ای تیم داماش گیلان عنوان شد که قاسم‌پور به دلیل برگزاری جلسه فنی کادر فنی با بازیکنان تیم داماش در این نشست حضور نیافت و افشین ناظمی دستیار وی پاسخگوی خبرنگاران شد.
با این حال عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم با احترام به اصحاب رسانه در این نشست خبری حضور یافت و با کمال احترام بین وی و خبرنگاران، این مربی در خصوص آخرین وضعیت تیمش برای بازی با داماش گیلان صحبت کرد.
خبرنگاران نیز وقتی غیبت سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان را دیدند چندان به آن نپرداختند و از نماینده وی یعنی افشین ناظمی در این نشست خبری استقبال کرده و آخرین وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان را در حضور وی و مسئول رسانه‌ای صبا که به همراه وی به نشست خبری آمده بود، پرس و جو کردند.
باید امروز منتظر پایان دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان بمانیم و ببینیم که سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان، چه توضیحی در خصوص غیبت خود در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم به خبرنگاران ارائه خواهد کرد.
بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان در یکی از هفت دیدار باقی مانده از هفته پانزدهم نیم فصل نخست یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15 و 15 دقیقه امروز به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول