اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور؛

صبای قم به شکست داماش و صدرنشینی می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در مصاف با داماش گیلان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به امید رسیدن به صدر جدول رده بندی است.

صبای قم به شکست داماش و صدرنشینی می‌اندیشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پانزدهمین هفته از دور رفت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس که از عصر جمعه یازدهم آذر با انجام دیداری حساس بین پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز و ملوان و سایپا آغاز شد، امروز با انجام هفت مسابقه دیگر ادامه می‌یابد و طی آن تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان در قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
مسابقه تیم‌های صبای قم و داماش گیلان دیداری حساس از بازی‌های این هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس است که از ساعت 15 و 15 دقیقه امروز به میزبانی صبای قم در ورزشگاه یادگار امام این شهر برگزار می‌شود.
صبای قم و داماش گیلان در بازی رفت این فصل به میزبانی صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در این مسابقه صبای قم به امید کسب نهمین برد این فصل و تداوم روند صعودی خود در لیگ یازدهم است.
صبای قم در 14 بازی گذشته به فراتر از حد و نام خود برابر حریفان ظاهر شده است و با هشت پیروزی، سه تساوی و سه باخت برابر حریفان به خوبی توانایی‌های خود را نشان داده است و یکی از تیم‌هایی است که از نگاه کارشناسان دارای عملکرد بسیار خوب بوده و فعلا یکی از تیم‌های موفق لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.
صبای قم آخرین بار در جدال رو در رو با داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در لیگ هشتم و در حالی که فیروز کریمی را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت داشت، در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل تیم فوتبال داماش گیلان در حالی که با دو گل پیش بود در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت داد تا دو تیم بعد از سه سال بار دیگر در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر قرار بگیرند.
عبدالله ویسی سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم که این تیم را به یکی از مدعیان لیگ یازدهم تبدیل کرده است، امید زیادی دارد تا هنوز هم موفقیت‌های این تیم ادامه داشته باشد و صبا بتواند مقابل داماش گیلان برای پنجمین بار در خانه پیروز شود.
در مقابل تیم داماش گیلان با کوله باری از امید به کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز در این بازی خارج از خانه با چهره مطرحی همچون مهدی مهدوی کیا عضو سابق تیم‌های بوخوم و هامبورگ آلمان برابر تیم فوتبال صبای قم صف آرایی می‌کند و مطمئنا شاگردان ابراهیم قاسم پور به دنبال بهترین نتیجه در این دیدار خواهند بود.
صبای قم از بازی‌های قبل خود هشت پیروزی، سه تساوی، سه باخت، 20 گل زده، 15 گل خورده و 27 امتیاز در کارنامه دارد و هم اکنون تیم رده سوم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود، اما تیم داماش گیلان با پنج پیروزی، چهار تساوی، پنچ باخت، 19 گل زده، 19 گل خورده و 19 امتیاز در رده هفتم ایستاده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول