اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی‌زاده:

پیروزی بر داماش موقعیت صبا را تثبیت می‌کند

خبرگزاری فارس:‌هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: سه امتیاز بازی هفته پانزدهم با داماش گیلان برای صبا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و موقعیت صبا در بین سه تیم بالای جدول را تثبیت می‌کند.

پیروزی بر داماش موقعیت صبا را تثبیت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی‌ هاشمی‌زاده جمعه شب در حاشیه تمرینات صبای قم پیش از دیدار با داماش گیلان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم، اظهار کرد: به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم داماش گیلان را در مسابقه امروز دست کم بگیریم، زیرا این تیم از زمان روی کار آمدن ابراهیم قاسم پور تیمی متحول شده نشان داده است و جایگاه آنها در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر بیانگر این موضوع است.
وی افزود: بازی با داماش گیلان به اندازه سایر بازی‌های لیگ برای ما سخت است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم، بنابراین امیدوارم در این مسابقه از فرصت میزبانی به خوبی استفاده کنیم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: با اینکه بازی گذشته در خارج از خانه برابر تیم‌ نفت تهران را با تساوی پشت سر گذاشته‌ایم اما با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با داماش گیلان باید ثابت کنیم که تیم بزرگی هستیم و تساوی در دو بازی اخیر در روند صعودی تیم ایجاد اختلال نمی‌کند.
وی ادامه داد: در طول هفته جاری و به خصوص بعد از مسابقه با نفت تهران، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان صبا از هر نظر در شرایط آمادگی کافی قرار دارند تا در بازی با داماش گیلان به نتیجه دلخواه برسیم.
هاشمی‌زاده بیان کرد: متاسفانه در این دیدار نیز چند بازیکن سرشناس تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان صبا در سلامت و صحت کامل آماده حضور در میدان هستند و امیدواریم در کنار هم بازی خوبی ارائه کنیم.
وی در خصوص عملکرد تیم صبا در لیگ برتر این فصل عنوان کرد: ما با بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار داریم یکی از تیم‌های خوب لیگ یازدهم تا این هفته بوده‌ایم و با ظرفیت موجود قطعا روند خوب خود را تا پایان فصل ادامه می‌دهیم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه با شکست داماش گیلان می‌خواهیم همچنان در بین تیم‌های بالانشین جدول باشیم. تصریح کرد: صبا از 14 بازی لیگ امسال نتایج خوبی در کارنامه دارد و با اینکه در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته‌ایم، اما برد تراکتورسازی مقابل پرسپولیس تهران سبب شد تا احساس خطر کنیم و انگیزه تیم برای شکست داماش گیلان افزایش یابد.
وی داماش گیلان را یکی از تیم‌های پرمهره لیگ یازدهم دانست و اظهار کرد: آنها با روی کار آمدن ابراهیم قاسم‌پور به خوبی برابر حریفان ظاهر شده است و نباید به هیچ عنوان این تیم را در بازی امروز ضعیف قلمداد کنیم زیرا آنها تیمی قوی هستند.
تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15:15 دقیقه روز امروز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول