اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

تماشاگران حمایت کنند داماش را می‌بریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی سختی برابر داماش گیلان در پیش داریم اما تماشاگران حمایت کنند برنده این دیدار خواهیم بود.

تماشاگران حمایت کنند داماش را می‌بریم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا کشوری فرد جمعه شب در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از بازی حساس امروز برابر داماش گیلان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: تیم ما در روزهای اخیر به خوبی تمرین کرده است و از هر نظر آماده‌ایم تا با تمام توان برابر تیم فوتبال داماش گیلان به میدان برویم.
وی بیان کرد: صبای قم هم خوب تمرین کرده است و هم اینکه بعد از بازی با نفت تهران کادر فنی ما به بررسی نقاط ضعف و قوت خود پرداخته است تا همانگونه که در بازی‌های قبلی در خانه‌ با قدرت برابر حریفان بازی کردیم، در دیدار مقابل داماش گیلان نیز بهترین بازی را از تیم صبا شاهد باشیم.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: با اینکه بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر و همچنین جام حذفی به شکل فشرده برگزار می‌شود اما با شناختی که از تیم خود داریم نگران این موضوع نیستم و در چهار بازی حساس پیش رو مقابل حریفان برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.
وی ادامه داد: توانایی تک تک بازیکنان ما بسیار بالا است و تیم ما از آغاز فصل به خوبی توانسته است در بازی‌های لیگ یازدهم اقتدار خود را نشان دهد، البته کاستی‌ و کمبود هم وجود دارد که این در تمام تیم‌ها به چشم می‌خورد ولی ما سعی کرده‌ایم که در با تمام تلاش خود بهترین امکانات را برای تیم مهیا کنیم.  
وی تصریح کرد: به خوبی می‌دانیم که بازی امروز با داماش گیلان از حساسیت‌‌های بسیار زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه بعد از دو دیدار سخت مقابل استقلال و نفت در این دیدار باید با داماش گیلان بازی کنیم، قطعا کار سختی در پیش داریم.
کشوری فرد با بیان اینکه کادر فنی صبا نقاط ضعف و قوت تیم داماش گیلان را به خوبی می‌شناسند، بیان کرد: تیم صبا بعد از بازی‌های خوبی که مقابل استقلال و نفت برگزار کرد قصد دارد سه امتیاز دیدار با داماش گیلان را برای تداوم روند صعود خود کسب کند.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته چهاردهم از دور رفت رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خوبی نشان داده‌ایم که تیم صبای قم ظرفیت بسیار خوب و بالایی دارد و قطعا در پایان لیگ می‌توانیم جایگاهی مناسب در جدول رده‌بندی داشته باشیم.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم در ادامه به غیبت سه بازیکن صبا در این دیدار اشاره و عنوان کرد: تیم صبای قم برای دیدار با داماش گیلان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اکبر صادقی، حسین حجازی‌پور و سهراب بختیاری‌زاده را در اختیار ندارد.
دیدار صبای قم و داماش گیلان از ساعت 15:15 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول