اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ویسی و قاسم‌پور؛

نشست خبری مربیان صبا و داماش جمعه برگزار می‌شود‌

خبرگزاری فارس: نشست خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان پیش از بازی حساس دو تیم در هفته پانزدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر عصر جمعه در قم برگزار می‌شود.

نشست خبری مربیان صبا و داماش جمعه برگزار می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با حضور مربیان تیم‌های صبای قم و داماش گیلان پیش از جدال دو تیم در هفته پانزدهم از دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ویسی و قاسم‌پور عصر جمعه 11 آذر ماه در نشست خبری آخرین وضعیت تیم‌هایشان را تشریح می‌کنند.
این در حالی است که نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان همانند هفت دیدار قبلی صبای قم در مسابقات خانگی امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، سایپا البرز، ملوان بندر انزلی، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و شهرداری تبریز در دفتر باشگاه صبای قم تشکیل می‌شود.
با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و داماش گیلان عصر شنبه 12 آذر ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی مربیان دو تیم از ساعت 19 و 30 دقیقه عصر جمعه یازدهم آذر در باشگاه صبا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.
آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان ویسی با تیم فوتبال داماش گیلان از هفته پانزدهم نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه یازدهم آذر با حضور تمام نفرات این تیم، در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر داماش گیلان برگزار می‌کند که در دیدارهای خانگی قبل مقابل تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سایپا البرز، ملوان بندر انزلی، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران و شهرداری تبریز به میدان رفته و چهار پیروزی، دو تساوی و یک باخت کسب کرده است.
ویسی و شاگردانش امید زیادی دارند که با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل داماش گیلان بتوانند ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، روند موفقیت‌های خود بعد از چهار پیروزی خانگی که آخرین آنها برابر شهرداری تبریز بود را در حضور تماشاگران خودی ادامه دهند زیرا صبای قم در هفته‌های سیزدهم و چهاردهم در جدال با تیم‌های بالانشین استقلال و نفت تهران نتیجه‌ای جز تساوی کسب نکرده است و همچنان بعد از این دو تیم در رده سوم جدول جای دارد.  
مصاف دو تیم در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در حالی صورت می‌گیرد که تا پایان هفته چهاردهم رقابت‌ها، تیم فوتبال صبای قم با کسب 27 امتیاز و هم امتیاز با تیم‌ نفت تهران، پائین‌تر از تیم فوتبال استقلال تهران 30 امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است و برای بهتر کردن این موقعیت در مقابل داماش گیلان به میدان می‌رود، ضمن اینکه داماش گیلان نیز با کسب 19 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته ‌است.
این هشتمین بازی صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب دیدارهای خانگی محسوب می‌شود و عبدالله ویسی امیدوار است تیمش همانند مسابقات خانگی قبل با ملوان، فولاد خوزستان، شهرداری تبریز و سایپا البرز به پیروزی دیگری در خانه دست یابد.
مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان از هفته پانزدهم نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقیقه روز شنبه 12 آذر ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر قم برگزار می‌‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول