اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری خانگی؛

صبای قم مغلوب داماش گیلان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال داماش گیلان تن به شکست داد.

صبای قم مغلوب داماش گیلان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پانزدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس شنبه شب با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم به چهارمین شکست خود در این فصل تن داد.
در این مسابقه حساس که تیم فوتبال صبای قم در هشتمین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در قم میزبان تیم فوتبال بود که در پایان دیداری کم گل با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان پر مهره خود شد.
صبای قم در این دیدار خانگی که در حضور اندک تماشاگران قمی حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، در حالی مقابل تیم فوتبال داماش گیلان تن به شکست داد که در بازی‌های قبل خود در خانه یک بار مغلوب تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شده بود.
در این دیدار تیم فوتبال صبای قم بسیار خوب و قوی ظاهر شد و حاضران در ورزشگاه یادگار امام قم از صبای قم بازی هجومی را نظاره‌گر بودند تا شاگردان عبدالله ویسی با استفاده از شرایط میزبانی به پیروزی برسند اما این اتفاق رخ نداد.
در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال صبای قم عرصه را بر میهمان مدعی خود تیم داماش گیلان تنگ کرد و بار‌ها موقعیت گل داشت اما فرصت‌های گلزنی صبای قم هر بار به سادگی از دست رفت تا اینکه نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید رسید.
در نیمه دوم نیز جریان بازی با توجه به تلاش بازیکنان صبای قم کاملا به سود این تیم پیش رفت ولی میهمان گیلانی با روی آوردن به دفاع از تنها موقعیت و فرصت خود در دقیقه 78 بازی برای کسب سه امتیاز ارزشمند مسابقه بهره‌برداری برده و با دست پر از قم خارج شدند.
صبای قم در حالی برابر تیم فوتبال داماش گیلان شکست خورد که محمد غلامی زننده گل تیم داماش گیلان بود و صبا به سه امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشت تا بتواند جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تقویت کند، به ویژه اینکه تیم‌های دیگر مترصد غفلت تیم صبای قم بودند و در نهایت این دیدار با شکست صبا به پایان رسید.
صبای قم در حالی در هشتمین دیدار خانگی خود در قم مغلوب تیم فوتبال داماش گیلان شد که پیش از این هفت بار در خانه به میدان رفته بودند که حاصل آن شکست ناباورانه یک بر صفر برابر تیم ذوب آهن اصفهان، تساوی با استقلال و سپاهان و برتری مقابل سایپا، فولاد، ملوان و شهرداری تبریز بود.
البته شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم با قبول این باخت در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت در حالی که استقلال با 33 امتیاز صدرنشین است، تراکتورسازی، نفت تهران و صبای قم در رده‌های بعدی هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول