اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

هدف دشمن استحاله فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هدف دشمنان انجام استحاله فرهنگی در ایران است.

هدف دشمن استحاله فرهنگی است
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تهدیدات‌ اخیر دشمنان برای حمله نظامی به کشورمان اظهار داشت: مخالفان انقلاب و معاندان هیچ‌گاه در حمله نظامی به خاک ایران توفیق‌های مورد انتظار خود را به دست نمی‌آورند و قادر به فتح کردن ایران به شیوه نظامی نیستند در میدان‌ها نیز همیشه شکست خورده‌اند به همین دلیل فرهنگ ملت ما را مورد هدف قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی با به کار بستن ترفندهای مختلف از راه‌های گوناگون برای تغییر فرهنگ جامعه ما وارد می‌شوند و هم‌اکنون به استحاله فرهنگی امیدوار شده‌اند که این موضوع هم با تغییر سبک زندگی ملت ایران امکان‌پذیر است.
این مسئول خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در همه امور از جزیی‌ترین مسائل تا کلی‌ترین آنها اعم از شهرسازی، احداث ساختمان، آداب رسوم در مجالس شادی و عزاداری، مهمان‌نوازی، شیوه پوشش، آراستگی ظاهر، تهیه غذا و ... از اصالت فرهنگی برخوردار است ولی دشمنان به دنبال تغییر شیوه زندگی ملت ما هستند.
وی با بیان اینکه ائمه معصوم الگوی مردم برای فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خانوادگی قلمداد می‌شود، یادآوری کرد: دشمنان از طریق جایگزین کردن الگوهای جدید به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند و این یک تهدید نرم از سوی دشمن برای مردم ما قلمداد می‌شود که باید مقابل این آسیب‌ها ایستادگی کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان برای پیاده کردن خواسته‌های خود بر روی بانوان سرمایه‌گذاری می‌کنند، تصریح کرد: بانوان ولایت‌مدار و انقلابی کشورمان باید با گوش سپردن به فرمان‌های مقام معظم رهبری و حفظ حجاب خود این تهدیدهای خصمانه دشمن را بی‌نتیجه کنند.
مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم بصیرت‌افزایی جوانان تاکید کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری خط و خطوط را برای رسیدن به سعادت واقعی نه‌تنها برای مردم کشورمان بلکه برای جهان اسلام نیز روشن کرده‌اند بر این اساس برای تحقق ایران سربلند و موفق باید در خط راستین ولایت فقیه قرار بگیریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول