اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان بوشهر:

موفقیت اندک دشمن در جنگ نرم را جدی بگیریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: دشمن در جنگ نرم درصدی موفق شده است و این را جدی بدانیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مثبت‌ها و منفی‌ها را در این راستا ببینیم.

موفقیت اندک دشمن در جنگ نرم را جدی بگیریم
حجت‌الاسلام عباس صداقت چهارشنبه شب در حاشیه نمایشگاه صدر اسلام تا بیداری اسلامی در روستای فقیه حسنان شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تا زمانی که به خودمان تلقین کنیم که همه چیز امن و امان است، یقین بدانید ضربه محکمی می‌خوریم و باید باور کنیم که داریم ضربه می‌خوریم.
وی افزود: در بحث حجاب، جنگ نرمی بود و هیچکس متوجه نشد، اول چادرها را برداشتند، مانتوها کوتاه شد، روسری‌ها نصب شد و کسی حرفی نزد و امروز مفاسد غوغا می‌کند و کسی هم نمی‌تواند حرفی بزند و جلوی آن را بگیرد.
صداقت تصریح کرد: اگر هر ایرانی و دلسوز نظام، مواظب خانواده خود باشد به یقین مشکلی نخواهیم داشت.
وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در این نمایشگاه بیان کرد: تلاش دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه که در مقایسه با سال گذشته پررنگ‌تر شده است، قابل تقدیر است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر یادآور شد: با توجه به کمبود امکانات و بعضی بی‌مهری‌ها، دوستان با روحیه بسیجی و حسینی استقامت خوبی داشته و کارشان بسیار ارزنده و خوب است.
صداقت اظهار داشت: در بحث بیداری اسلامی موارد قابل توجهی که به نمایش گذاشته شده به ویژه حوادث و شکنجه‌هایی که آل سعود و آل خلیفه نسبت به مردم بی‌دفاع بحرین داشته‌اند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
وی اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم این نمایشگاه را از نزدیک ببینند زیرا دیدن این صحنه‌ها با ایجاد تاثیر روحی و روانی در بهبود تصمیم‌گیری آنان موثر است.
صداقت یادآور شد: درخواست‌های زیادی برای اجرای برنامه‌ها در بخش فرهنگی وجود دارد که اکثر آنها مورد توجه قرار نمی‌گیرد ولی وقتی مسئولان از نزدیک این برنامه‌ها و تلاش برگزارکنندگان را با حداقل امکانات ببیند، انگیزه بیشتری برای حمایت‌های لازم در این زمینه پیدا می‌کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در جلسه کارگروه فرهنگ و هنر استان بوشهر بحث نمایشگاه روستای فقیه حسنان مطرح و قول‌هایی داده شد و بنا بود که اعتباراتی به این نمایشگاه اختصاص پیدا کند که عملی نشده است.
وی تصریح کرد: درخواست ما از مسئولان عمل به وعده‌ها در این زمینه است که این خود بهترین تشویق و پاسخ مثبت به تلاش و زحمات برگزار کنندگان است.
صداقت با اشاره به نقش برپایی این دست نمایشگاه‌ها در مقابله با جنگ نرم گفت: این نمایشگاه نقش بسیار مهمی را در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارد.
وی ادامه داد: خیلی‌ها متوجه نشده و متوجه هم نمی‌شوند که ما در جنگ نرم قرارگرفته‌ایم و با وجود تاکیدهای مقام معظم رهبری در این زمینه آنگونه که باید مسئولان به این مسئله توجه نکرده‌اند و با صراحت اعلام می‌کنم خواسته مقام معظم رهبری مورد توجه لازم قرار نگرفته و در عین حالی که کارهایی نیز که انجام شده ناقص و هنوز کم است.
صداقت یادآور شد: امروز دنیا، دنیای ارتباطات است، امروز هجمه فرهنگی علیه نظام و دین بیش از زمان طاغوت است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: هیچکس نمی‌تواند بگوید موبایل، اینترنت و ماهواره بد است، ما نتوانستیم شیوه‌های صحیح استفاده از این ابزار را به جامعه آموزش دهیم.
وی افزود: باید جامعه را به سمتی ببریم که شیوه‌های استفاده از ابزارها را آموزش بدهیم و به خواسته‌های مقام معظم رهبری که بحث تهاجم فرهنگی است، دقت کنیم و آن خواسته‌ها را پاسخ مثبت دهیم.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول