اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اقتصاد در جمع عزاداران حسینی:

بصیرت و ولایت‌مداری راه مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: وزیر امور اقتصاد و دارایی، بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری را تنها راه مقابله با دشمنان عنوان کرد.

بصیرت و ولایت‌مداری راه مقابله با دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از عباس آباد، سید شمس‌الدین حسینی شب گذشته در مراسم یادواره 80 شهید بخش نشتا که در مسجد جامع شهر نشتارود برگزار شد با اشاره به اینکه این نظام بر پایه شهادت و ولایت بنا نهاده شده است، بیان داشت: به یمن همین فرهنگ، امروز این نظام الهی به رسالت و خدماتش ادامه می‌دهد و این مسئله‌ای است که دشمنان را می‌آزارد.
وی با تاکید بر اینکه این روزها و ماه‌ها که می‌گذرند از حساس‌ترین دوران عمر پربرکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، یادآور شد: دشمنان این نظام اسلامی با برخی از خودفروختگان بی‌بصیرت در داخل قصد فتنه‌انگیزی علیه آب و خاک کشورمان را دارند و این اتفاقی است که با اتهام‌زنی‌های مختلف مانند ترور و انحراف در برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای به ما از سوی دشمنان با شکل جدید آغاز شده است. 
وزیر اقتصاد ادامه داد: دشمنان به بهانه‌های واهی مانند تحریم‌ها درصدد جلوگیری از حرکت سریع کشور در مسیر پیشرفت هستند تا ما را از رسیدن به کمال بازدارند.
حسینی تصریح کرد: ما از امام خود، واقعه کربلا و شهدایمان آموخته‌ایم هرچه داریم را در طبق اخلاص بگذاریم و تا پای جان در برابر دشمنان بایستیم.
وی اضافه کرد: در این راه با بصیرتی که به خرج می‌دهیم به چند نکته اساسی تکیه خواهیم کرد که آن ولایت، بصیرت و وحدت است.
حسینی در پایان اذعان داشت: در این مسیر با تکیه بر این اصول می‌توانیم همانند گذشته با مدیریت صحیح از آزمون‌های بزرگ سربلند و پیروز بیرون آئیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول