اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

تلاش‌های دشمن برای نابودی انقلاب نقش برآب شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب گمان می‌کرد این نهضت محدود به زمان کوتاهی است ولی اکنون پس از گذشت سه دهه تمام تلاش آنها برای نابودی انقلاب اسلامی نقش بر آب شده است.

تلاش‌های دشمن برای نابودی انقلاب نقش برآب شده است
فاضل موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: 16 آذر یکی از روزهای به یاد ماندنی برای کشور محسوب می‌شود که دستاوردهای مطلوبی برای نظام دارد.
وی افزود: قشر دانشجو همواره در خط مقدم دفاع از نظام و دستاوردهای آن قرار داشته و نشان داده‌اند که نسبت به سایر گروه‌ها حساسیت بیشتری نسبت به موضوعات مختلف جامعه داشته و در این راه گام برداشته‌اند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جنبش دانشجویی تنها جریانی است که در راه رسیدن به اهداف خود قربانی داده و در برابر زورگویی‌های دشمنان و ایادی استکبار اعتراض کرده است.
وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی نیروی محرکه کشور در راستای توسعه و آبادانی کشور محسوب می‌شود.
موسوی خاطرنشان کرد: دانشجویان از اصلی‌ترین بازوان برای ملت و کشور هستند که امام خمینی (ره) از آن به عنوان امیدهای نظام یاد کرده و در هر برنامه‌ریزی که برای کشور انجام می‌شود، این قشر در نظر گرفته می‌شود.
وی با اشاره به جایگاه دانشجو در مسیر تحولات نظام بیان داشت: این قشر همواره در جایگاه‌های مختلف خود نقش بی‌بدیلی بازی کرده‌اند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش دانشجویان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف اقتصادی در کنار ملت به خوبی عیان است و در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته‌اند.
 وی یادآور شد: رسالت اصلی دانشگاه تربیت انسان است و هدف اساسی دانشجو، رسیدن به کمالات والای انسانی محسوب می‌شود.
موسوی با بیان اینکه دانشجو باید تلاش کند تا به بالندگی علمی، آموزشی و پژوهشی رسیده  و جامعه دانشگاهی را سیراب کند، افزود: دانشجو باید در قبال سرنوشت جامعه با کوله‌باری از تعهد و دانش به نقادی و اصلاح بپردازد.
وی گفت: دشمنان اسلام پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گمان کردند، این نهضت، محدود به زمانی کوتاه است که می‌توانند در مدت کوتاهی به آسانی آن را سرکوب کنند و از این رو، ابتدا به جنگ داخلی و سپس به محاصره اقتصادی، جنگ تحمیلی و تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی روی آوردند و اکنون پس از گذشت سه دهه از انقلاب، تلاش آنها نقش بر آب شده است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دانشجویان انقلابی و اسلامی، هوشیارانه توطئه‌های دشمنان را شناسایی و با استمداد از فرهنگ غنی اسلامی آن را خنثی می‌کنند.
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولی نو در عرصه دانش و دانش‌اندوزی است و روز دانشجو نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان‌های بلند انقلاب و روز ارج نهادن به دانشجو و نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله‌های بلند علم و معنویت است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول