اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان مازندران خبر داد:

بازسازی 300 هزار واحد مسکونی در برنامه پنجم توسعه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان مازندران گفت: در برنامه پنجم توسعه مقرر شد هر سال 30 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده نوسازی شود که در دوره‌ای 10 ساله 300 هزار واحد مسکونی بازسازی می‌شود.

بازسازی 300 هزار واحد مسکونی در برنامه پنجم توسعه
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی حدادیان صبح امروز در جمع مدیران مرتبط با مسکن و شهرسازی مازندران درباره بافت‌های فرسوده شهری اظهار داشت: 54 درصد از جمعیت مازندران در 53 نقطه شهری ساکن هستند که 5 هزار هکتار بافت فرسوده در 36 شهر استان شناسایی شده است.
وی با اشاره به اینکه از سال 84 تاکنون رشد چشمگیری در بازسازی بافت فرسوده شهرداری داشتیم، تصریح کرد: امسال یک هزار و 800 میلیارد ریال برای 9 هزار واحد مسکونی اعتبار اختصاص یافت.
حدادیان یادآور شد: در برنامه پنجم توسعه مقرر شد هر سال 30 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده نوسازی شود که در دوره‌ای 10 ساله 300 هزار واحد مسکونی بازسازی می‌شود.
وی حمایت برخی بانک‌ها را در بازسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده کمرنگ دانست و گفت: حمایت بانک ملی، رفاه و صادرات در بازسازی بافت فرسوده مناسب نیست.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان مازندران رتبه استان را در بازسازی بافت‌های فرسوده شهری در سطح کشور جایگاه دومی بعد از تهران عنوان کرد و گفت: مباحثی همانند اطلاع‌رسانی مناسب و هماهنگی مطلوب با دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان موجب شد تا مازندران در این بخش موفق باشد.
وی متذکر شد: شهرداری شهرهای مازندران در نوسازی بافت فرسوده تلاش داشته و 50 درصد تخفیف‌ها را برای ساکنان این مناطق به درستی اعمال کنند.
حدادیان تصریح کرد: هم‌اکنون 3 هزار و 164 واحد مسکونی در 804 پروژه بافت فرسوده به صورت تمام شده در شهرهای مازندران داریم که تا پایان امسال میزان واحدهای مسکونی بازسازی شده به 5 هزار واحد می‌رسد.
وی اذعان داشت: تاکنون 2 هزار و 500 واحد مسکونی در بافت فرسوده به بانک معرفی شدند.
انتهای پیام/ح20  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول