اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد:

اختصاص 358 میلیارد تومان برای برق مسکن مهر در کشور

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: دولت 358 میلیارد تومان اعتبار را برای بخش برق مسکن مهر در سطح کشور اختصاص داد که از این میزان یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای مازندران مصوب شده است.

اختصاص 358 میلیارد تومان برای برق مسکن مهر در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری سیدعلی اکبر طاهایی بعد از ظهر امروز در هفتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان مازندران، روند اجرای پرو‍ژه‌های مسکن مهر را در استان مازندران مطلوب اعلام کرد و ابراز داشت: تا پایان امسال 42 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی یادآور شد: با توجه به حمایت‌های دولت در اجرای مسکن مهر در سطح کشور روزهای آینده 18 هزار و 450 واحد مسکونی در شهرهای مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.
طاهایی با بیان اینکه اجرای طرح پروژه مسکن مهر از سوی دولت گامی برای محرومیت‌زدایی بوده، خاطرنشان کرد: دولت اعتبارات خوبی برای احیا و نوسازی بافت فرسوده شهری و روستایی اختصاص داده است که در اجرای این طرح مازندران رشد مناسبی دارد.
نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: 15 درصد واحدهای مسکونی مسکن مهر مازندران به معلولان بهزیستی و مددجویان کمیته امداد تعلق دارد که این میزان در سطح استان به حدود 7 هزار واحد مسکونی می‌رسد.
وی ابراز داشت: تسهیلاتی که برای افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفته شده معافیت در هزینه اشتراک آب، برق و گاز بوده است.
طاهایی میزان آورده افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد را در مسکن مهر متفاوت دانست و بیان داشت: بخش از آورده‌های این اقشار از سوی خودشان و بخش دیگر از سوی خیران تامین شد.
وی تصریح کرد: اختصاص وام 20 میلیون تومانی به 15 درصد مشمولان مسکن مهر که معلولان و مددجویان کمیته امداد را شامل می‌شود در شهر ساری با بازپرداخت هفت درصد سود بانکی و بقیه شهرها چهار درصد است.
طاهایی با بیان اینکه کمک‌های دولتی در اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان مازندران موثر است، یادآور شد: دولت 358 میلیارد تومان اعتبار را برای بخش برق مسکن مهر در سطح کشور اختصاص داد که از این میزان یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای مازندران مصوب شده است.
این مسئول متذکر شد: تاکنون مازندران در بخش زیرساختی مسکن مهر از وزارتخانه متبوع اعتباری دریافت نکرد.
استاندار مازندران اذعان داشت: پروژه مسکن مهر 646 واحدی شهر بابل، یک ‌هزار و 700 واحدی شهر نکا و 900 واحدی محمودآباد از پرو‍ژه‌های قابل بهره برداری مسکن مهر مازندران تا پایان سال جاری است.
 انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول