اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه سازندگی سپاه عاشورا خبر داد:

مقاوم‌سازی بیش از 660 مدرسه در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه سازندگی سپاه عاشورا از مقاوم‌سازی و بهسازی 668 مدرسه در قالب طرح هجرت سه در این استان خبر داد.

مقاوم‌سازی بیش از 660 مدرسه در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه علی مددی در مراسم تجلیل از فعالان طرح هجرت سه مراغه اظهار کرد: قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه مراغه با حضور موفق در طرح‌های هجرت سه رتبه نخست استانی را کسب کرد.
وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی نیز در اجرای طرح هجرت جزو سه استان برتر در کشور انتخاب شده است.
مددی، از مقاوم‌سازی و بهسازی 668 مدرسه در قالب طرح هجرت سه در استان خبر داد و افزود: این طرح‌ها به همت دانش‌آموزان بسیجی پس از بهسازی مهر امسال تحویل آموزش و پرورش شده است.
مسئول قرارگاه سازندگی سپاه عاشورا در ادامه افزود: در شش ماهه نخست امسال 3 میلیون نفر روز بسیجی در طرح‌های سازندگی در استان شرکت داشتند که از این تعداد 180 هزار نفر روز در طرح‌های سازندگی مراغه شرکت داشتند.
وی، توجه به آموزش را از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی در استان اعلام کرد و گفت: از این پس بیشتر برنامه‌های بسیج سازندگی بر محور آموزش خواهد بود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این مراسم گفت: بسیج بر محور غیرت و دینداری پایه‌ریزی شده و بسیجیانی که امروز در سازندگی ایران اسلامی تلاش می‌کنند از نسل بسیجیان دوران دفاع مقدس هستند.
منصور صادقی‌اصل با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور در زمینه‌های مختلف افزود: با حضور بسیج در کار‌های سازندگی کشور رشد و توسعه در کشور شتاب چند برابری به خود گرفته است.
وی، از فراگیر شدن تفکر بسیجی در کشورهای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: ترس بیشتر آمریکا از تهدید فرمانده‌هان سپاه از فراگیر شدن تفکر بسیجی در کشورهای عربی است.
صادقی‌اصل، از تلاش‌های قرارگاه بسیجی سازندگی سپاه ناحیه مراغه قدردانی و افزود: طرح‌هایی که توسط بسیج سازندگی در مراغه اجرا می‌شود بیشتر در روستاهای محروم و نقاط صعب‌العبور شهرستان است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه در این مراسم نیز از اجرای 30 طرح بازسازی مدرسه در قالب طرح هجرت سه خبر داد.
پرویز علیپور افزود: احداث هفت واحد مسکونی ارزان قیمت برای مددجویان بهزیستی مراغه اجرای هفت کیلومتر راه روستایی و مقاوم‌سازی یک‌هزار و 20 واحد مسکونی روستایی از جمله طرح‌هایی است که در قالب بسیج سازندگی در مراغه اجرا می‌شود.
در پایان این مراسم از پنج فعال و تلاشگر عرصه طرح هجرت سه مراغه تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول