اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قم:

دانشجویان می‌توانند وحدت آفرین باشند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قم گفت: دانشجویان قشر پویا، فعال و تاثیرگذاری در جامعه هستند که می‌توانند وحدت آفرین باشند.

دانشجویان می‌توانند وحدت آفرین باشند
کمال اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو اظهار کرد: دانشگاه محل تولید و نشر علم و بهترین محل برای بصیرت‌افزایی است.
وی با بیان اینکه علمی که در اسلام مد نظر است باید با عمل همراه باشد، تصریح کرد: این علم باید همراه با بصیرت و بینش کافی باشد و بصیر کسی است که علمی که می‌آموزد در خودش نیز تاثیر داشته باشد و دانشگاه بهترین محل برای بصیرت افزایی است.
استاد دانشگاه آزاد ‌قم با بیان اینکه دانشجویان در خط مقدم بصیرت‌افزایی در خودشان و جامعه قرار دارند، عنوان کرد: دانشجویان چون می‌توانند با افراد بسیار زیادی در جامعه ارتباط داشته باشند در خط مقدم بصیرت‌‌افزایی در جامعه قرار دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز دانشگاه‌های ما در وضعیت بسیار خوبی بسر می‌برند، تصریح کرد: امروز دانشجویان ما حضور خوبی در مسائل سیاسی و اجتماعی کشور دارند و نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا می‌کنند.
اکبری بیان کرد: البته وقتی زمان تغییر می‌کند ما نیز باید تغییر کنیم و دانشجویان بر اساس تغییر زمان باید استراتژی و فعالیت‌هایشان را تغییر دهند چون زمان و نحوه فعالیت دشمنان تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دانشجویان این است که در زمینه تحول به کم قانع نیستند و هر روز به سمت پیشرفت و تحول گام بر می‌دارند، اظهار کرد: امروز تهاجمات دشمن متراکم و چند جانبه و پیچیده شده است و برخی نیز در این هجمه‌ها دچارآسیب‌هایی می‌شوند که ما باید از این آسیب‌دیدگی‌ها جلوگیری کنیم.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اضافه کرد: دانشجویان قشر بسیار پویا و فعالی هستند که می‌توانند با نوع نگاهشان در جامعه وحدت آفرین باشند.
وی با بیان اینکه دانشجو به دلیل پویا بودن مورد طمع دشمن قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر دانشجویان محور وحدت ما که ولی فقیه است را بشناسند می‌توانند به سمت وحدت حرکت کنند و جامعه هم به همین سمت گام برخواهند داشت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول