اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سازمان بنیاد شهید برگزار می‌شود؛

گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر کرمان

خبرگزاری فارس: با حضور معاون آموزشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر استان کرمان برگزار می‌شود.

گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر کرمان
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با حضور معاون آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر استان کرمان برگزار می‌شود. 
حسینعلی ساسان بیان کرد: این نشست با حضور شهرکی معاون آموزشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مسئولان بنیاد شهید کرمان و مسئولان دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه‌های غیرانتفاعی کرمان در روز یک‌شنبه 20 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
ساسان با اشاره به اهداف این همایش خاطرنشان کرد: تکریم دانشجویان شاهد و ایثارگر که یادگاران ارزشمند شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند و بررسی اقدامات انجام شده در سال تحصیلی گذشته به منظور تقویت بنیه علمی دانشجویان در دستور کار است. 
وی تصریح کرد: بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات اساتید مشاور، دانشجویان و مسئولان ذیربط در راستای حل مشکلات آموزشی دانشجویان و ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستور کار این گردهمایی است.
ساسان اذعان کرد: 860 نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر زیر پوشش این اداره کل هستند که از این تعداد 150 نفر مربوط به دانشکده‌های غیر انتفاعی است که زیر مجموعه دانشگاه شهید باهنر هستند.
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان در پایان اذعان کرد: در این نشست به دانشجویان ممتاز جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول