اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بزرگداشت روز دانشجو صورت گرفت؛

اعلام حمایت دانشجویان شهرکرد از مصوبه ضداستعماری مجلس

خبرگزاری فارس: با برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) همراه با بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد دانشجویان این دانشگاه حمایت خود را از مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در کاهش روابط با دولت انگلستان اعلام کردند.

اعلام حمایت دانشجویان شهرکرد از مصوبه ضداستعماری مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد عصر امروز در این مراسم، اظهار داشت: استفاده از فرصت‌ها و زیر بار ذلت نرفتن پیام اصلی عاشورا است.
حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری 16 آذر را تداوم پیام عاشورا دانست و گفت: درک صحیح این قیام توسط دانشجویان آگاه بیش از پیش لازم و ضروری است.
وی در ادامه تلاش دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک ملت ایران به ویژه فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد است تا این تفکر اسلامی را از ما بگیرد و ما فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به فراموشی بسپاریم.
جعفری افزود: در حال حاضر در جامعه ما در عرصه‌های مختلف مظاهر گناه وجود دارد و سئوال اینجاست که ما چه اندازه در برابر این مظاهر گناه عکس‌العمل نشان می‌دهیم و در این میان انتظار داریم که تمدن و فرهنگ جامعه حفظ بماند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با اشاره به آثار ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی افراد جامعه اضافه کرد: جامعه‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، مردم این جامعه دچار مشکلات جسمی و روحی خواهند شد.
وی با بیان اینکه امام حسین (ع) با قیام خود راه روشنی را به ما نشان دادند، گفت: امر به معروف موجب بقای جامعه، فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و حیات ملت‌هاست.
در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و 16 آذر روز دانشجو، صدها تن از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهرکرد با تعطیل کردن کلاس درس و راه‌اندازی هیئت عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از محل دانشکده کشاورزی تا گلزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن اقامه عزای امام حسین(ع) و یاران باوفایش و با ادای احترام به مقام شامخ امام و شهدا، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشتند.
در پایان دانشجویان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل  و دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد ضمن محکومیت قطعنامه سیاسی ظالمانه اخیر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تحریم‌های علم‌ستیزانه علیه ملت بزرگ ایران بیانیه‌ای قرائت و طوماری را نیز امضاء کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول