اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جاجرم:

خیران 72 میلیون ریال به مددجویان جاجرم اهدا کردند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی جاجرم گفت: یک موسسه خیریه مشهد مقدس مبلغی بالغ بر 72 میلیون ریال به صورت کالا به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرد.

خیران 72 میلیون ریال به مددجویان جاجرم اهدا کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، رضا علی‌اکبریان با بیان اینکه این کمک‌ها در اولین فرصت در بین مددجویان کمیته امداد به خصوص ایتام توزیع می‌شود، اظهار داشت: کمک‌ها با توجه به نیاز و مشکلات مددجویانی که وضعیت مالی حادتری دارند توزیع می‌شود.
وی این کمک‌ها را در قالب پوشاک عنوان کرد و افزود:‌ این‌گونه کمک‌های مؤسسات خیریه، همه ساله در نوبت‌های مختلف در راستای رفع نیازهای اولیه مددجویان صورت می‌گیرد .
علی‌اکبریان تصریح کرد: در حال حاضر 591 یتیم تحت حمایت شهرستان گرمه و جاجرم است که 475 نفر از آنان توسط هزار و886 حامی حمایت می‌شوند. 
وی خاطرنشان کرد: این حامیان طی امسال مبلغی بالغ  بر یک میلیارد و 302  میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام شهرستان جاجرم کمک کردند.
همچنین خبر دیگری نیز حاکی است، مدیر کمیته امداد بجنورد گفت: به مناسبت ایام محرم مسابقه نقاشی ویژه مددجویان نوجوان و نونهال این نهاد با محوریت حادثه عاشورا برگزار شد .
رضا وحدانی اظهار داشت:‌ این کودکان و نوجوانان که اکثر آنان از ایتام کمیته امداد بجنورد هستند به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و ابراز ارادت به سالار شهیدان و شهدای کربلا به کشیدن تصاویری از این واقعه پرداختند.
وی اضافه کرد: این مسابقه در دو رده سنی ویژه نوجوانان و دیگری ویژه نونهالان در محل کانون پیرو ولایت کمیته امداد بجنورد برگزار شد.
وحدانی با اشاره به اینکه طی امروز همزمان با متوسل شدن به حضرت علی اکبر (ع) 40 جوان کمیته امداد به یاد ایشان همدردی خود را با کشیدن تصاویر بر روی  کاغذها ابراز کردند، گفت: در روز توسل حضرت علی اصغر نیز 40 کودک مددجو نقوش ذهن خود را از عاشورا و محرم به تصویر کشیدند .
وی با بیان اینکه به تمام جوانان و کودکان شرکت‌کننده در مسابقه به رسم یاد بود هدایایی اهدا شد، اظهار داشت: اعتباری بالغ بر 8 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد برای هدایای مددجویان هزینه شد که هزینه آن از محل کمک خیرین استان تأمین شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول