اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امداد خراسان جنوبی:

توانمندسازی خانواده‌ها مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: توانمندسازی خانواده‌ها مهم‌ترین رسالت کمیته امداد دردهه چهارم انقلاب است.

توانمندسازی خانواده‌ها مهم‌ترین رسالت کمیته امداد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری ظهر امروز در جلسه شورای اداری سربیشه اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان نهاد الگو در راستای محرومیت‌زدایی شناخته شده است. بالاترین افتخار ما در این سه دهه بعد از انقلاب اعتماد سازی در سطح جامعه بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی مهم‌ترین رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهه چهارم را توانمند‌سازی خانواده‌ها دانست.در بحث توانمندسازی رویکرد ما از سمت خدمات مستمر و فرسایشی به سمت تک خدمتی می‌رود به طوری که سالانه 10 درصد مددجویان در قالب طرح توانمندسازی باید از چرخه امداد خارج شوند.
وی ادامه داد: در شهرستان سربیشه تعداد 63 نفر آموزش‌های لازم را در راستای اشتغالزایی فرا گرفتند و ایجاد 650 فرصت شغلی تا پایان سال جاری یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در این شهرستان است.
امام جمعه شهرستان سربیشه نیز با بیان اینکه محبت به اهل بیت باید جنبه عملی داشته باشد، گفت: تنها دلیل اثبات محبت پیامبران و اهل بیت ایشان گوش کردن به سخنان، دقت در رفتار و تبعیت از کردار ایشان است.
حجت‌الاسلام محسن محمدی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) به خاطر از بین بردن حکومت ظالم بر مردم جان خود را فدا کرد.
وی افزود: مدت مدیریت بسیار محدود است و ما باید این فرصت را برای خدمت به مردم غنیمت بشماریم و در سال جهاد اقتصادی، جهاد برای خدمت به مردم را فراموش نکنیم.
محمد حافظ، شهردار سربیشه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری گفت: از ابتدای سال 86 تعداد 400 هزارمترمربع آسفالت‌گذاری، 40 هزار متر جدول‌گذاری،30 متر مربع بازگشایی معبر و شش هکتار از پارک‌های شهرستان بهسازی و تجهیز شده است.
در پایان جلسه از هفت دستگاه اجرایی شهرستان از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، اداره برق، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، بسیج و آموزش و پرورش که بیشترین همکاری را در راستای کمک به ایتام داشتند و از شهرداری سربیشه به خاطر کسب مقام اول در بخش نوآوری و ایده‌های برتر در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول