اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی جاجرم خبر داد:

اجرای طرح پالایش خانواده در کمیته امداد جاجرم

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی جاجرم از اجرای موفق طرح پالایش خانواده برای مددجویان این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح پالایش خانواده در کمیته امداد جاجرم
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، رضا علی‌اکبریان با بیان اینکه اجرای طرح پالایش خانواده برای هزار و 876 خانوار زیرپوشش با موفقیت اجرا شد، گفت: با اجرای طرح مذکور 294 خانوار از زیرپوشش خارج یا برای تک خدمتی و چند خدمتی معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و 876 خانوار در شهرستان جاجرم از خدمات متفاوت این نهاد بهره‌مند هستند افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 میلیارد ریال مستمری ماهانه به مددجویان زیر پوشش در این شهرستان پرداخت شده است.  
علی‌اکبریان با اشاره به رویکرد این نهاد برای توانمندی مددجویان تصریح کرد: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جاجرم از سال 84 تاکنون 695 طرح اشتغال ایجاد و بستر شغل را برای هزار و 300 نفر فراهم کرده است تا قدمی در جهت توانمندسازی نیازمندان بردارد.
وی با بیان اینکه با برنامه‌های اجرا شده در راستای حفظ عزت نفس و کرامت خانواده‌های مددجو و تأمین آینده مالی آنان، 208 خانوار جاجرمی به توانمندی کامل رسیدند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 156  طرح اشتغال اجرا شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جاجرم سرانه پرداختی مستمری مددجویان را برای خانواده‌های یک نفره 40 هزار تومان، دو نفره 45 هزار تومان، سه نفره 55 هزار تومان، چهار نفره 60 هزار تومان و برای پنج و به بالا را 75 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این مستمری به صورت ماهیانه به حساب آنان واریز می‌شود.  
وی تاکید کرد: خدمات این نهاد تنها در پرداخت مستمری نیست بلکه در زمینه‌های مختلف از جمله؛ اشتغال، مسکن مددجویان، بهداشت و درمان خانواده‌ها، فرهنگی و آموزش همه اعضاء خانواده‌های تحت حمایت خدمات ارائه می‌دهد.   
علی‌اکبریان خاطرنشان کرد: امید است با ارائه این‌گونه خدمات بتوانیم ضمن خدمت رسانی به محرومان، تا حد امکان نیازهای واقعی آنان را رفع کنیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول