اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

پخش 3 برنامه رادیویی با مشارکت کمیته امداد خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: سه برنامه رادیویی با همکاری و مشارکت کمیته امداد و سازمان صدا و سیما خراسان شمالی طی هفته در حال پخش است.

پخش 3 برنامه رادیویی با مشارکت کمیته امداد خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، محمود بادله اظهار داشت: سه برنامه رادیویی با موضوعات خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد در قالب برنامه‌های نسیم همدلی، روستا و رادیو کرمانج با مشارکت کمیته امداد استان و صدا و سیما تولید و پخش می‌شود.  
وی در خصوص زمان پخش برنامه های رادیویی افزود: برنامه کرمانج روزهای پنج‌شنبه، برنامه روستا روزهای یک شنبه و برنامه نسیم همدلی هر هفته روزهای دوشنبه پخش می‌شود.
بادله با اشاره به اینکه برنامه رادیویی نسیم همدلی به مدت پنج سال است به طور مستمر تولید و پخش می‌شود، گفت: در این علاوه برنامه بر اینکه، خدمات و خبرهایی از فعالیت‌های کمیته امداد در موضوعات و سرفصل‌های متفاوت به گوش مردم استان می‌رسد، به سؤالات و مشکلات مردم به خصوص مددجویان استان پاسخ داده می‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: برنامه روستا و کرمانج با موضوع زکات و برنامه نسیم همدلی با موضوعات متفاوت پخش می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم پخش برنامه‌های مشارکتی این نهاد، آشنا کردن مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان با خدمات کمیته امداد است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول