اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه محرم صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح اکرام و ایتام توسط کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اجرای طرح اکرام و ایتام توسط کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد.

اجرای طرح اکرام و ایتام توسط کمیته امداد زنجان
رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در ایام ماه محرم در نظر گرفته است.
وی با اشاره به آمادگی مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری در طول سال به منظور ثبت‌نام از حامیان برای حمایت از ایتام یادآور شد: در ایام ماه محرم خانه انفاق، احسان و نیکوکاری از ساعت هشت صبح تا 24 شب آماده ثبت‌نام از حامیان هستند.
سرپرست حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین از آمادگی همه پایگاه‌های کمیته امداد استان زنجان در ساعات اداری به منظور دریافت نذورات مردمی خبر داد.
وی با اشاره به توزیع نذورات در بین مددجویان زیر پوشش این نهاد یادآور شد: بخشی از این نذورات در قالب غذای آماده و جیره خشک در بین مددجویان این نهاد توزیع می‌شود.
حسنلو همچنین از جمع‌آوری نذورات مردمی در قالب دام زنده و نذورات قربانی‌ها خبر داد و گفت: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان آمادگی ذبح نذورات مردمی و تحویل آن به دست مددجویان را دارند.
وی بیان کرد: نذوراتی که از سوی مردم استان زنجان صورت می‌گیرد با اطلاع خود افراد در موارد مورد نظر خود آنها توزیع می‌شود.
سرپرست حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان آمادگی دارند، نذورات مردمی را در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.
وی با بیان اینکه مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از فضای معنوی موجود در ماه محرم دارد، اضافه کرد: مسئولان این نهاد به منظور کمک به نیازمندان زیر پوشش اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی در ایام ماه محرم می‌کنند.
حسنلو همچنین از حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در مساجد استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: مسئولان این نهاد به نوبت مساجدی را انتخاب کرده و در این مساجد اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی می‌کنند.
وی همچنین گفت: شماره حساب سیبای این نهاد نزد بانک ملی نیز آماده دریافت نذورات نقدی مردم استان زنجان است.
سرپرست حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اعلام شماره تلفن‌های 3220765 و همچنین 3235350 یادآور شد: مردم استان در صورت وجود سئوالات خود در زمینه نحوه پرداخت نذورات با شماره‌های مذکور تماس بگیرند.
سرپرست حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همچنین از برپایی پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در روز عاشورا و تاسوعا خبر داد و گفت: در این دو روز پایگاه‌های ویژه جمع‌آوری نذورات در سطح استان بر پا می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول