اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد اروندکنار خبرداد:

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت کمیته امداد اروندکنار

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام‌خمینی(ره) اروندکنار از برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت برای مددجویان این بخش خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت کمیته امداد اروندکنار
سید پرویز دادروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به منظور افزایش سطح آگاهی مددجویان بخش اروندکنار در زمینه مسائل مربوط به بهداشت محیط و فردی با همکاری مرکز بهداشت آبادان اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی بهداشت کردیم.
وی درخصوص هدف برگزاری این کارگاه گفت: هدف ما از برگزاری این کارگاه تلاش در مسیر امدادرسانی و حمایت از مردم تهی‌دست و بی‌بضاعت منطقه و حمایت مادی و معنوی از آنها و همچنین دادن آموزش‌های لازم به آنان در زمینه‌های فرهنگی و بهداشتی است.
سرپرست کمیته امداد اروندکنار افزود: این کارگاه به منظور تأمین نیازهای بهداشت روان، تغذیه، آموزش‌هایی در زمینه جمعیت و تنظیم خانواده، آموزش بهداشت فردی و محیطی و همچنین آشناسازی افراد با انواع بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های قلبی و عروقی برگزار شده‌است.
دادروان درادامه به ارائه خدمات مطلوب به مددجویان زیرپوشش این کمیته اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های بهداشتی به مددجویان همواره از دغدغه‌های اصلی و مهم کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بوده و هست و ما با برگزاری این کارگاه که با همکاری‌های صمیمانه مرکز بهداشت آبادان صورت گرفت، سعی در ترویج رفتارهای مطلوب بهداشتی فردی و اجتماعی داشتیم.
وی با بیان اینکه کلاس‌های این کارگاه آموزشی به مدت یک هفته در محل کمیته امداد آبادان برگزار می‌شود تصریح کرد: آموزش نکات بهداشتی و مسائل مهم در بهداشت فردی به مددجویان کمیته امداد به عهده کارشناسان مرکز بهداشت آبادان است.
سرپرست کمیته امداد امام‌خمینی(ره) اروندکنار در پایان اظهار داشت: امیدواریم که اقدامات صورت گرفته درراستای رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی در مناطق محروم شهرستان تأثیرگذار باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول