اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

اعتقاد عاشورایی زیرساخت اساسی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: اعتقاد عاشورایی ملت ایران، زیرساخت اساسی انقلاب اسلامی کشور ما است.

اعتقاد عاشورایی زیرساخت اساسی انقلاب اسلامی است
فرهاد باذلی‎محبوب در حاشیه برگزاری آیین باشکوه تاسوعای حسینی در محل امامزاده حیدر این شهر در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اگر به تاریخ نگاهی بیندازیم شاهد مبارزه همیشگی حق و باطل بوده و این مبارزه تمام نشدنی است زیرا انسان‎ها همواره در حال آزمایش هستند.
وی افزود: مردم کشور ما نیز هنگامی که تصمیم به تغییر سرنوشت خود گرفتند با باطل مبارزه کرده و با مبارزه‎ای که زیربنای آن ارزش‎های دینی و اسلامی بود، انقلابی با سه پایه مکتب ‌اسلام‌، رهبری و مردم را به پیروزی و نتیجه رساندند.
باذلی‎محبوب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز کشورهای بیگانه دست از سر ما برنداشتند، تصریح کرد: حال نیز پس از گذشت 33 سال از عمر انقلاب، دشمنان در هر صحنه‎ای قصد از بین بردن انقلاب را داشته‎اند اما موفق نشده‎اند زیرا انقلاب ما الهی بوده و مردم با جان و دل پشت آن ایستاده‎اند.
فرماندار بهبهان‌ عنوان کرد: اما امروز شکل مبارزه با مردم ما متفاوت شده‎ است زیرا کشور ما در زمینه نظامی بسیار قوی بوده و آنها نیز این موضوع را می‎دانند زیرا اگر ذره‎ای تحلیل آنان بر این باشد که می‌توانند به صورت نظامی با ما مقابله کنند لحظه‎ای درنگ نخواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما امروز آرام ننشسته و یکی از اقدامات مهمی که در حال انجام آن هستند، حمله به باورها و اعتقادات مردم بوده و تمام فشارهای آنها نیز بر روی کارکردن بر همین موضوع بوده و تعداد شبکه‎های فارسی زبان بیگانه و صرف هزینه‎های بالا برای آنها دلیلی روشن بر همین سخن است.
باذلی‎محبوب با بیان اینکه دشمنان اسلام تنها به ایران به علت اینکه این کشور منشأ تحول جهانی است توجه ویژه دارند، افزود: یکی از زیرساخت‎های اساسی انقلاب اسلامی ما فکر و اعتقاد عاشورایی ما بوده و دشمنان ما نیز این موضوع را می‎دانند که تا زمانی که ما با این اعتقادات عجین باشیم نمی‌توانند آسیبی به کشور و انقلاب اسلامی ایران وارد کنند.
وی خاطرنشان کرد: از این رو آنها در حال برنامه‎ریزی هستند تا ما را در زنده نگهداشتن عاشورا سست کنند اما مردم ما به این موضوعات توجه نکرده و با جان و دل عاشورا، نهضت و پیام‎هایش را باور داشته و دارند.
فرماندار بهبهان اظهار کرد: امروز ما وظیفه داریم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان کربلا، با تمام توان در هرکجا که امکانش وجود داشته باشد خیمه‎های امام حسین (ع) را برپا کنیم.
وی افزود: ما در حال حاضر با اعزام مبلغانی بزرگ به کشورهای دور توانسته ایم پیام عاشورا را به تمام دنیا مخابره کرده و آنها را آنقدر تحت تاثیر قرار داده‎ایم که حتی کسانی که به این موضوعات اعتقادی نیز ندارند تحت تاثیر قرار گرفته‎اند.
باذلی‎محبوب خاطرنشان کرد: حرکت‎های بیداری اسلامی امروز منطقه نیز نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ما بوده و این موضوع سبب شده که دشمنان در تلاش باشند که حضور ما در مراسم سوگواری امام حسین (ع) را کمرنگ کنند.
وی در پایان تصریح کرد: اما خوشبختانه مردم ما هر سال بیش از گذشته در مراسم عزاداری امام حسین (ع) حضور داشته و وظیفه مسئولان نیز پشتیبانی و حمایت از نهادها و برنامه‎های مذهبی است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول