اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

برگزاری گفتمان‌های عاشورایی و دینی در دانشگاه کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری گفتمان‌های عاشورایی و دینی در دانشگاه کنگان خبر داد.

برگزاری گفتمان‌های عاشورایی و دینی در دانشگاه کنگان
حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار کرد: نهضت امام حسین(ع) علاوه بر مسلمانان برای همه جهانیان درس‌های بزرگی دارد و باید درس‌های لازم را از این ایام بگیریم و در زندگی به کار ببندیم.
وی افزود: باید قیام بزرگ امام حسین(ع) را مطالعه کنیم و با نحوه شکل‌گیری این نهضت بزرگ آشنا شویم تا بتوانیم درس لازم را بگیریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگان برای تبیین صحیح قیام عاشورا برنامه‌ریزی‌های مهمی انجام داده‌ایم به ویژه در محیط‌های علمی و دانشگاهی در این عرصه تلاش و  اهتمام بیشتری انجام گرفته است.
اهرمی از برگزاری گفتمان‌های عاشورایی و دینی در دانشگاه کنگان خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده تعدادی از روحانیون برجسته اعزامی با حضور در دانشگاه پیام نور کنگان به مدت چهار روز گفتمان دانشجویی را با موضوع عاشورا و موضوعات دینی برگزار می‌کنند. 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: در این گفتمان‌ها به شبهات دانشجویان در مورد مسایل مختلف دینی پاسخ گفته می‌شود و همچنین مسائل مبارزه با وهابیت، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
اهرمی همچنین از بررسی آسیب‌های فرهنگی کنگان با حضور روحانیون اعزامی خبر داد و گفت: با حضور کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی کنگان و روحانیون اعزامی و تعدادی از دانشجویان شهرستان، آسیب‌های فرهنگی این شهرستان بررسی شد.
وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای حضور فعال روحانیون بین جوانان، گسترش فرهنگی دینی در بین جوانان در قالب گفتمان‌های دینی و روش‌های پاسخ به شبهات از مهم‌ترین مسایلی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
اهرمی بیان کرد: برای گسترش نهضت قرآن‌آموزی نیز برنامه‌های متنوعی در کنگان انجام شده که با تلاش دسته‌جمعی در راستای افزایش کیفیت برنامه‌های مذهبی تلاش خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان دارای مردمانی مومن و متدین است که عشق و علاقه زیادی به ائمه اطهار(ع) دارند و باید نسبت به اجرای برنامه‌های اثربخش فرهنگی و تبلیغی برای مردم تلاش بیشتری کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول