اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش بانوان عاشورایی در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم از برگزاری همایش بانوان عاشورایی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در جهرم خبر داد.

برگزاری همایش بانوان عاشورایی در جهرم
حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: اهمیت محرم و زنده ‌نگه داشتن یاد و خاطره واقعه عاشورا و شهدای آن به ویژه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به این لحاظ است که آن واقعه عظیم منجر به حفظ اسلام و ادامه راه نبوت و امامت بود.
وی با بیان اینکه تمام باورها و اعتقادات دینی اسلام مدیون فداکاری سیدالشهدا (ع) است افزود: برکات حضور در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) تقویت اعتقاد و باور دینی و ایجاد علاقه و ارتباط با اهل بیت (ع) و در نهایت رسیدن به خداست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم ابراز داشت: برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) و زنده نگه داشتن تاسوعا و عاشورای حسینی جامعه را در مقابل ناهنجاری‌ها و آفت‌ها بیمه می‌کند.
وی از برگزاری همایش بانوان عاشورایی در جهرم خبر داد و گفت: این مراسم صبح روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و مداحی مرثیه سرایان شهرستان جهرم از ساعت ۹:۳۰ در حسینیه آیت‌الله آیت‌الهی (ره) واقع در کوی علی پهلوان این شهرستان برگزار می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه باید در مراسم عزاداری امام حسین (ع) حق و حقیقت که همان اسلام ناب و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، انقلاب عظیم اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه است را ترویج کنیم خاطرنشان کرد: باید روح ظلم‌ستیزی و مقابله با استکبار جهانی و ظالمان و خیانتکاران در عالم را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) حاکم کرده و ندای هیهات‌ من‌الذله را برای همیشه فریاد کنیم.
انتهای پیام/ ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول