اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

مدیریت واحد شهری جلوی موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: اجرای مدیریت واحد شهری که در برنامه پنجم توسعه به آن تاکید شده است، جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را در حوزه عمران شهری می‌گیرد.

مدیریت واحد شهری جلوی موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر عصر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با تاکید بر اجرایی شدن این مدیریت در حوزه عمران شهری اظهار کرد: اکثر مشکلات حفاری، ترافیک شهری و ساخت و سازهای نابه‌جا و معضل‌آفرین با اجرای این قانون رفع می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم حق دارند نسبت به رأی خود از نماینده انتظاری داشته باشند اما به صورت قانونی و با احترام این عمل باید انجام شود و احزاب دارای شناسنامه نیز در مقابل مردم مسئولند و باید مطالبات صنفی و سیاسی آنها را در چهارچوب قانون پیگیری کنند.
شاکر خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای شهر اردبیل با رأی مستقیم مردم انتخاب شدند و مردم تشخیص دادند که چه کسانی از حقوق آنها دفاع کنند و بی‌شک افراد زیادی از سلائق متعدد در دور سوم شوراها کاندید شده بودند و مردم تشخیص دادند که به این افراد رأی دهند.
این مسئول اضافه کرد: شورای شهر به همه تخصص‌ها نیاز دارد و بی‌احترامی به انتخابات و اعضای منتخب دهن‌کجی به آرای مردم است و احترام به اعضای منتخب نیز احترام به انتخاب و شعور مردم است.
به گزارش فارس، سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: انتقاد امر طبیعی است و باید با آغوش باز انتقاد را قبول کرد اما منتقد باید انتقاد سازنده داشته باشد و برای انتقاد خود راه حل مناسب ارایه کند تا مرز نقد و تخریب مشخص شود.
شاکر با اشاره به این‌که شورای شهر اردبیل ضعف‌هایی هم داشته است، گفت: در مقابل برخی ضعف‌ها و کمبودها کارهای قابل قبولی در کارنامه اعضای شورای سوم شهر اردبیل نوشته شده و به ثبت رسیده است که در مجموع حکایت از عملکرد درخشان و کارنامه قابل قبول آنها دارد.
وی ایجاد فضای سبز با سرانه یک مترمربع، پل‌های غیرهمسطح در شهر و ساماندهی رودخانه بالقلو را از جمله عملکرد مثبت شورای سوم شهر و شهردار اردبیل اعلام کرد.
شاکر در ادامه سخنان خود با بیان این‌که در دور سوم شورای شهر اردبیل اکثر شعارهای داده شده به مردم جامع عمل پوشیده است، افزود: عملکرد شورای شهر و شهرداری با وجود امکانات و اعتبار اندک قابل قبول است و اعتبارات دولتی چندانی برای شورای شهر اردبیل نشده است.
وی در مورد پل‌های غیرهمسطح اجرا شده در اردبیل تصریح کرد: در احداث شش پل همسطح در اردبیل کارها و جلسات کارشناسی زیادی صورت گرفته و با نظر و تصمیم کارشناسان و مشاوران متخصص این پل‌ها احداث شده که در واقع نیاز اصلی شهر بوده است.
شاکر اعتبار هزینه شده برای احداث این پل‌ها را 30 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد:‌ این خدمات‌رسانی حق مسلم مردم بوده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول