اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار قم:

ایجاد مدیریت واحد شهری در کلانشهرها ضروری است

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: به منظور یکپارچگی و توسعه عمرانی شهرها، مدیریت واحد شهری باید در کلانشهرها و مراکز استان‌ها ایجاد شود.

ایجاد مدیریت واحد شهری در کلانشهرها ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم‌ گفت: ایجاد مدیریت واحد شهری مسئله‌ای اساسی در شهر است و در این صورت شهرداری در خصوص قسمت عمده کارهای شهر می‌تواند تصمیم‌گیری و اقدام کند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان‌های مختلفی در اداره شهر دخالت دارند که این ناهماهنگی موجب اتلاف سرمایه و انرژی می‌شود، از این رو بحث مدیریت واحد شهری و نقش آن در ابعاد مختلف زندگی شهری از بحث‌های مهمی است که می‌تواند ما را در رسیدن به یک توسعه موزون و پایدار یاری رساند.
دلبری به خدمات گسترده شهرداری و شرکت نیروی برق استان در خدمات رسانی به شهروندان اشاره و تصریح کرد: تلاش برای رفع نیازهای مردم قم در بخش‌های مختلف، مهم‌ترین مسئله در ایجاد رضایت شهروندان از محیط شهری است، ضمن اینکه مردم در شهرداری و ادارات استان باید احساس عزت و احترام کنند.
شهردار قم تعامل و همکاری هرچه بهتر بین دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در استان را موجب افزایش بهره‌وری دانست و بیان کرد: دستگاه‌های دولتی و ادارات می‌توانند با افزایش همکاری و تعامل با یکدیگر میزان بهره‌وری در اجرای برنامه‌های مختلف را به سطح قابل قبولی افزایش دهند.
وی ادامه داد: حرکت‌های موازی در حوزه‌های مختلف همیشه آسیب پذیر بوده و باید تلاش کرد با همفکری و تعامل بیشتر به دنبال اجرای برنامه‌های کمی و کیفی‌ گام برداشت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول