اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

انگلیس سخیف‌ترین بازی دیپلماسی را می‌خواهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیس به عنوان منفورترین کشور دنیا، سخیف‌ترین بازی دیپلماسی را در عرصه بین‌المللی می‌خواهد چرا که مقصد این کشور جز چپاول و غارت نیست.

انگلیس سخیف‌ترین بازی دیپلماسی را می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی عصر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه آزاد اسلامی گرمی اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین معروف در جامعه ما ایستادن در مقابل فزون‌طلبی‌های دشمنان و اجازه ندادن به آنها در به یغما بردن مواهب و نعمت‌های خدادادی این سرزمین و بسیاری از کشورهای اسلامی است.
وی مثلث آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را مثلث شوم و خانمان‌برانداز نظام‌های اسلامی و مکتب‌های آزادیخواه دنیا اعلام کرد و افزود: اگر تاریخ کشورمان را در دهه‌های اخیر مطالعه کنیم برگ برگ آن پر از شیطنت نظام استعماری انگلیس است که با فتنه‌ها و حیله‌گری‌های مختلف کوشیده است حاکمیت نامشروع خود را مشروعیتی نابجا ببخشد.
اسماعیلی بزرگ‌ترین و انقلابی‌ترین حرکت نمایندگان مجلس را در دفاع از حق و حقوق مردم، کاهش و تقلیل روابط با کشور انگلیس توصیف کرد و ادامه داد: در این زمینه هر چند برخی اقدامات نابجا را از سوی رژیم سلطنتی انگلیس می‌بینیم اما باید به این حقیقت افتخار کنیم که با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب نظام استکباری به ماهیت انقلاب اسلامی که در آن حریت و آزادیخواهی همچون منش مولایمان امام حسین (ع) موج می‌زند، پی ببریم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با یادآوری این مطلب که بزرگ‌ترین درس تاریخی حرکت امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است، خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) در احیای این فریضه همیشه جاویدان اسلام حتی از شایسته‌ترین سرمایه‌های خود گذشت اما اجازه نداد این واجب الهی بر زمین بماند.
به گزارش فارس، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بزرگ‌ترین و خطیرترین رسالت دانشجوی مؤمن، متعهد و مخلص را تداوم همین راه و افزون کردن چراغ هدایتگری به شکل عالمانه اعلام کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب هدف و مقصد نظام اسلامی و جهاد علمی دانشجویان را ترسیم کرده‌اند که همین راه می‌تواند از تهدیدات بیگانگان نیز جلوگیری کند.
اسماعیلی در ادامه سخنان خود روز دانشجو و فرا رسیدن 16 آذر نماد استقامت و ایستادگی سنگربانان علم و تعهد و اخلاص را گرامی داشت و اضافه کرد: منزلت و شایستگی یک دانشجو به فراهم کردن اسباب خردورزی و اندیشمندی است.
به گزارش فارس، در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد گرمی نیز در سخنانی تلاش نظام استکباری را در ترویج و نهادینه کردن ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی در منطقه یادآور شد و افزود: این اصول و مبانی اسلام است که بر دل امت‌های شیطان صفت و حاکمان زورمدار لرزه انداخته است.
اسماعیل ابراهیمی ضرورت احیای کامل امر به معروف و نهی از منکر را عامل اصلی سرخوردگی و نافرجامی دشمن برشمرد و از تلاشگران این عرصه خواست در احیای فریضه واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر قصور و کوتاهی نکنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول