اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند:

جشن شکرگزاری قطع رابطه با انگلیس را برپا می‌کنیم

خبرگزاری فارس: انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند در بیانیه‌ای از اقدام رژیم انگلیس در قطع رابطه با ایران ابراز خشنودی و اعلام کرده است به زودی جشن شکرگزاری را به مناسبت قطع رابطه لندن با تهران برگزار می‌کنیم.

جشن شکرگزاری قطع رابطه با انگلیس را برپا می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن ظهر امروز به خبرگزاری فارس ارسال شده، آمده است: رژیم از درون پاشیده انگلیس امروز زبون‌تر و ذلیل‌تر از آن است که بتواند در مقابل ایران اسلامی و موج خروشان بیداری ملت‌ها مقاومت کند.
این بیانیه می‌افزاید: اقدام انقلابی دانشجویان ایرانی در تسخیر لانه جاسوسی و قطع ید ایادی شیطان از خاک پاک کشورمان، آرزوی چند و چند ساله ملت بزرگ ایران به ویژه جنبش دانشجویی مسلمان بود، قطع همان دست‌هایی که آغشته به خون دانشمندان مؤمن و متخصص ما هستند. 
دانشجویان خشمگین از چند قرن فتنه‌انگیزی انگلستان، به جوشش آمدند و بار دیگر مقتدرانه بر ظلم و ظالم خروشیدند و نتایج شعف‌آور این خروش را نیز بسیار سریع مشاهده کردند.
انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند در این بیانیه تأکید کرده‌ است: دولت تحقیر شده انگلستان در اقدامی کاملاً منفعلانه و عجولانه، کارمندان سفارت تعطیل شده خود در تهران را فرا خواند و سفارت جمهوری اسلامی ایران را نیز در لندن تعطیل کرد که این امر موجب شعف و شادی میلیون‌ها ایرانی شد و به زودی جشن شکرگزاری قطع ارتباط این رژیم با ایران اسلامی را در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌کنیم.
این بیانیه می‌افزاید: انگلستان با این عمل سرعت رسیدن ملت ایران به مطالبات بر حق خود را افزایش داد و ملت ایران بعد از سال‌ها مقاومت این رژیم را به طور کامل عقب راندند.
به راستی که این عقب‌نشینی کاملا آشکار، نشان از بهت و سردرگمی و استضعاف دولت انگلستان داشت چرا که می‌دانستند بعد از این اقدام دانشجویان، دیگر به قدر ذره‌ای در ایران نفوذ ندارد و دوران سختی را پیش رو خواهند داشت.
در ادامه این بیانیه آمده است: این وضعیت بغرنج انگلستان در ایران، سبب شد که بریتانیای صغیر و حقیر، با متوسل شدن به تشکل‌ها و سازمان‌های دست ساخته خود، بازی جدید و نخ نما شده‌ای را برای برگرداندن بازی تمام باخته خود آغاز کند.
انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه بیرجند در این بیانیه تأکید کرده‌ است: سازمان ملل و دیگر سازمان‌های حامی لابی‌های صهیونیستی، تنها پس از چند ساعت از وقایع روز گذشته، موضع‌گیری‌های خود را علیه خروش انقلابی دانشجویان مسلمان ایران آغاز کردند و سعی نمودند با دیکتاتوری رسانه‌ای خود افکار عمومی جهان را علیه جبهه حق بشورانند که باید گفت زهی‌خیال باطل قیام جوانانی که به نمایندگی از جنبش 99 درصدی‌های جهان به پاخاسته‌اند با این تبلیغات پوچ کوچکترین خدشه‌ای برنمی‌دارد.
این بیانیه می‌افزاید: انگلستان حتی دیگر قادر به مدیریت بحران داخلی خود هم نیست. چنانچه که شاهدیم میلیون‌ها تن از ملت استبداد زده انگلستان، اکنون در خیابان‌های این کشور علیه دولت یک درصدی و انحصارطلب کشورشان به پاخاسته‌اند و مشت‌های گره کرده خود را به سوی آن‌ها روانه کرده‌ و اعلام کرده‌اند که تا محقق شدن مطالباتشان در خیابان‌ها می‌مانند، هرچند که با سرکوب وحشیانه نیروهای امنیتی انگلستان مواجه شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول