اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری، هوشمندانه و آگاهانه مردم، مهم‌ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب، زمینه‌سازی برای کم‌رنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با انجام تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی در سطح جامعه است.
استاندار لرستان گفت: این ترفند دشمن نیز با توجه به میزان بصیرت و هوشمندی ملت و همچنین تلاش برای جلب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم و برگزاری یک انتخابات باشکوه و حماسی همچون همیشه خنثی و بی‌اثر می‌شود.
وی اظهار داشت: در این ارتباط نامزدهای انتخاباتی نیز باید به دور از فعالیت‌های تخریبی و غیراخلاقی در جریان انتخابات، شرایط و فضای مناسب برای انتخاب آگاهانه و مسئولانه مردم را فراهم کنند.
استاندار لرستان گفت: برای مجریان و ناظران انتخابات مهم‌ترین اصل در برگزاری، رای و نظر مردم در انتخاب افراد است، و هر فردی که از سوی مردم انتخاب شود، مورد تایید قرار می‌گیرد.
دهمرده افزود: اعمال کامل نظر و رای مردم در فرآیند برگزاری انتخابات محور اصلی فعالیت‌های اجرایی و نظارتی است که این مهم نیز با هم‌اندیشی، همدلی و تعامل بیشتر هیئت‌های اجرایی و نظارتی به خوبی قابل اجرا و تحقق است.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در این نشست گفت: تعامل و همکاری میان هیئت‌های اجرایی و نظارتی مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی است.
حسن شریعت‌نژاد گفت: انتخابات سالم دارای ویژگی‌های خاصی است که برقراری امنیت روحی و روانی، اطلاع‌رسانی شفاف و اطمینان بخشی به مردم مهم‌ترین شاخص‌های یک انتخابات هستند.
در ادامه رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان لرستان نیز در این نشست گفت: هیئت‌های نظارت به عنوان همکاران هیئت‌های اجرایی، تلاش گسترده‌ای را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم آغاز کرده‌اند.
تیمور سپهوند افزود: اجرای دقیق قانون مهم‌ترین معیار و ملاک فعالیت هیئت‌های نظارت در انتخابات است و بر همین اساس مسیر اصلی فعالیت در این عرصه را قانون مشخص می‌کند.
وی افزود: ولایت فقیه حافظ، اساس،بنیان و شیرازه انقلاب اسلامی است و پیروزی انقلاب اسلامی و توفیقات امروز نتیجه وجود رهبری واحد و ولایت فقیه است و وحدت بر محور ولایت و رهبری نیاز امروز جامعه است.
سپهوند افزایش آگاهی، مسئولیت‌پذیری، جلوگیری از نفوذ مسائل قوی قبیله‌ای و عشیره‌ای و داشتن بصیرت را از جمله خصوصیات بارز ناظرین عنوان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول