اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛

کهگیلویه و بویراحمد 680 شعبه اخذ رای در انتخابات دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 680 شعبه اخذ رای دارد.

کهگیلویه و بویراحمد 680 شعبه اخذ رای در انتخابات دارد
مرتضی رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: 680 شعبه اخذ رای در استان کهگیلویه و بویر احمد برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده است. 
رهنما ابراز داشت: از این تعداد صندوق اخذ رای، 412 صندوق معادل 61 درصد آن سیار و برای روستاها و مناطق عشایری در نظر گرفته شده است.
به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، 168صندوق معادل 39 درصد ثابت و برای شهرها است. 
رهنما تصریح کرد: در این استان بیش از 50 درصد جمعیت روستایی و عشایر هستند که در 2 هزار و 220 روستا ساکن می باشند.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به دلیل پراکندگی و صعب‌العبور بودن روستاها و مناطق عشایرنشین در این استان، تعداد صندوق‌های اخذ رای سیار بیشتر است، با این حال تلاش‌ها بر این است تا همه مردم در این مناطق بتوانند به پای صندوق‌های رای بیایند.
رهنما عنوان کرد: با برنامه‌ریزی به‌عمل آمده توسط کمیته فن‌آوری اطلاعات و کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات این استان تمام شرایط لازم از جمله شبکه ارتباطی به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با کاربران آن که باید آموزش لازم را فرا گیرند برای انتخابات رایانه‌ای انجام شده است.
وی ابراز داشت: تمام شرایط  برای انتخاباتی با نشاط و پر شور در اسفندماه در استان مهیا خواهد شد و فضای سیاسی و تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در استان در زمان خود سالم، گرم و با نشاط خواهد بود.
این مسئول به آمادگی مردم این استان برای هرگونه کمک و خدمت به نظام جمهوری اسلامی در هر عرصه‌ها خبر داد و گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و پس از آن نیز در همه صحنه‌ها حاضر بودند و اکنون نیز این آمادگی را دارند که همچون گذشته بصیرت‌مندانه در انتخابات مجلس به پای صندوق‌های رای بیایند.
رهنما به مشارکت بی‌نظیر مردم این استان در انتخابات‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این حضور همیشگی و پرشور از بصیرت و دوراندیشی مردم استان ما حکایت دارد که همواره با ندای رهبر خود در عرصه‌ها حضور با صلابتی دارند و این نشان از ولایت‌مداری آن‌ها دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول