اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد:

شرکت 90 درصدی مردم قاینات در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: بیش از 90 درصد مردم شهرستان قاینات در انتخابات شرکت می‌کنند.

شرکت 90 درصدی مردم قاینات در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: دلیل حضور و مشارکت حداکثری مردم سوابق درخشان مردم منطقه در طول 33 سال انقلاب است.
وی افزود: با وجود اینکه شهرستان قاینات از مناطق جنگی کشور دور بوده است ولی حضور فعال مردم در جنگ گواه احساس مسئولیت و متدین و انقلابی بودن مردم منطقه است.
فرماندار قاینات در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت:  بیش از 90 درصد مردم شهرستان قاینات در انتخابات شرکت می‌کنند.
حبیبی‌منش خاطرنشان کرد: فرهنگ خیرخواهانه وقف و کارهای عام المنفعه در بین مردم وجود دارد و با وجود مشکلات اقتصادی در این امر در کمک به عتبات عالیات، برگزاری ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و کمک به برگزاری مناسبت‌های ملی در کشور نمونه هستند.سه شهرستان شهرت جهانی دارند که یکی قاینات در بحث زعفران، اصفهان در بحث گردشگری و تهران که پایتخت ایران است.
فرماندار قاینات ادامه داد: انتخابات در فرمانداری از مهرماه با برگزاری جلسات ستاد و تشکیل کمیته‌ها کلید خورده و مردم شهرستان به این نتیجه رسیده‌اند که خدمتگزاران دولت به طور کامل حافظ آرای آنان هستند.
حبیبی‌منش خاطرنشان کرد: تعداد صندوق‌های پیشنهادی اخذ رای در قاینات 124 صندوق است که باز هم اگر امکان داشته باشد این تعداد را افزایش خواهیم داد.
وی یادآور شد: هدف ما این است که مردم با توجه به فصل سرما دسترسی آسانی به صندوق‌ها داشته باشند.
فرماندار قاینات در راستای مصوبات سفر چهارم دولت به شهرستان قاینات گفت: آبرسانی به استان خراسان جنوبی که تمامی شهرستان‌ها نیز از آن بهره‌مند خواهند شد مهم‌ترین و شاخص‌ترین مصوبه بوده است.سایر مصوبات به محض ابلاغ اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی گفت: ارتقای بخش زیرکوه به شهرستان نیز مصوب شد که ابلاغ آن از سوی وزارت کشور هنوز ارسال نشده است.
فرماندار قاینات ابراز امیدواری کرد: به محض ابلاغ اقدامات لازم انجام و در صورتی که قبل از انتخابات این مصوبه اجرایی شود انتخابات در شهرستان زیرکوه به صورت مستقل انجام و از تعداد شعب اخذ رای قاینات کاسته شود.
حبیبی‌منش با اشاره به اینکه خدمات دولت نهم و دهم تاکنون در تمام زمینه‌ها بی‌نظیر بوده است، گفت: مردم کشور ما استحقاق خدمتگزاری دارند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول