اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

انتخابات در ایران نمونه عینی مردم‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: مردم ثابت کردند انتخابات ما نمونه عینی مردم‌سالاری دینی است و نقش مردم در این عرصه نقشی اساسی است.

انتخابات در ایران نمونه عینی مردم‌سالاری دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نوشهر بیان داشت: فرهنگ عاشورایی نظام جمهوری اسلامی را شکل داد و آن را تداوم بخشید و اگر امروز پیروزی‌های مختلفی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی برای کشور به دست می‌آید نتیجه حرکت در مسیر عاشورا بوده است.
وی با اشاره به عزاداری‌های سالار شهیدان در کشور و به ویژه در شهرستان نوشهر ابراز داشت: عزاداری باید به سمت شعور پیش رود تا به بهترین شکل از آن بهره گرفت.
قمی‌اویلی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و ادامه داد: مردم ثابت کردند انتخابات ما نمونه عینی مردم‌سالاری دینی است و نقش مردم در این عرصه نقشی اساسی است.
 
* ستاد انتخابات نوشهر فعال شد
این مسئول با اشاره به اینکه ستاد انتخابات شهرستان نوشهر فعال شده، بیان داشت: این ستاد با جدیت به دنبال پیگیری و رصد وضعیت انتخابات در این شهرستان است.
در پایان نیز بخشدار جدید مرکزی نوشهر با اشاره به ویژگی‌های خاص بخش مرکزی نوشهر یادآور شد: به جزء جمعیت بالای ثابت این بخش، شناور بودن جمعیت در آن نیازمند برنامه‌ریزی مدون است.
بهمن خواجوند ادامه داد: حفظ فرهنگ بومی، ملی و مذهبی باید در اولویت برنامه‌ریزی مسئولان قرار داشته باشد.
وی بر لزوم توسعه کارگاه‌های کوچک و حمایت بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به منظور اشتغالزایی در روستاها تاکید کرد.
در این مراسم، بهمن خواجوند به عنوان بخشدار مرکزی نوشهر معرفی شد و از زحمات چندماهه مرتضی مرادی در سمت سرپرستی بخشدار مرکزی نوشهر تقدیر شد.
خواجوند پیش از این مسئول بازرسی آموزش و پرورش شهرستان نوشهر بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول