اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع):

آغاز انتخابات در منطقه به معنای موج جدید انقلاب‌ها است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق معاونت سیاسی سپاه استانی امام رضا (ع) گفت: شروع انتخابات در انقلاب‌های منطقه به معنای موج جدید انقلاب‌ها است که آینده جهان اسلام را روشن‌تر از امروز نشان می‌دهد.

آغاز انتخابات در منطقه به معنای موج جدید انقلاب‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، علی بازیار ظهر امروز در همایش عناصر موثر محل‌ها در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، اظهار داشت: عصر کنونی، عصر تحولات سریع و غیر قابل حدس است.
وی افزود: یک سال پیش کسی گمان نمی‌کرد بن‌علی، قذافی و ‌مبارک امروز در صحنه سیاسی نباشند.
جانشین سابق معاونت سیاسی سپاه استانی امام رضا (ع) یادآور شد: برای آمریکا خفتی بالاتر از این نبود که مبارک در قفس حاضر شود.
وی ادامه داد: دور از باور بود که یک روزی دست‌پرورده آمریکا در قفس آهنی با آن ذلت محاکمه شود و این بار دور از ذهن نیست که تصور کنیم هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی یک روز شکسته شود.
بازیار به استراتژی حضرت امام در انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: استراتژی امام (ره) در انقلاب سه گام انقلاب در ایران، انقلاب در دنیای اسلام و انقلاب درکل جهان داشت.
جانشین سابق معاونت سیاسی سپاه استانی امام رضا (ع) تصریح کرد: سنت الهی این است که قدرت‌های پوشالی که بر اساس ظلم و جور شکل گرفته‌اند، باید بروند. 
وی یادآور شد: به یاد داریم که امام راحل به گورباچف رهبر پیشین شوروی گفتند صدای خرد شدن استخوان‌های کمونیسم شنیده می‌شود بعد دیدیم چه اتفاقی افتاد و چندی پیش گورباچف در تلویزیون گفت: من امروز در آمریکا همان صدایی را می‌شنوم که رهبر ایران 20 سال پیش در شوروی شنیده بود.
جانشین سابق معاونت سیاسی سپاه استانی امام رضا (ع) اضافه کرد: جنبش وال استریت و بحران اقتصادی بر آشفتگی آمریکا افزوده و سردمداران آن را سر در گم کرده است.

* وضعیت امروز آمریکا، بسیار آشفته است
بازیار عنوان کرد: امروز وضعیت ارتش آمریکا بعد از پنج شکست متوالی در جنگ‌های افغانستان و عراق و جنگ 23 روزه و جنگ 33 روزه و آخرین جنگ در لیبی بسیار آشفته و بهم ریخته است.
وی گفت: امروز قدرت اول نظامی دنیا از یک سردار ما می‌ترسد و دستور ترور این سردار را صادر می‌کند.
جانشین سابق معاونت سیاسی سپاه استانی امام رضا (ع) اذعان داشت: نتیجه این امر، غروب زندگی سیاسی و اجتماعی و فردی این قدرت‌ها را به‌دنبال دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول